Vedeli ste že návštevníci internetovej stránky saris.sk a komunita fanúšikov značky si môžu uvariť virtuálne Šariš? Podľa ich návrhu potom vznikne aj reálna limitovaná edícia. Zatiaľ si ľudia vybrali polotmavú 11%-ku. Online aktivitu vytvorila pre spoločnosť Pivovary Topvar reklamná agentúra Triad Advertising.

Prilož srdce k dielu je online aktivita pre všetkých pivárov a fanúšikov piva Šariš. Šariš sa rozhodol dať ľuďom do rúk možnosť rozhodnúť o tom, akú limitovanú edíciu piva im tento rok navaria. Vytvorili sme k tomu hravú, no zároveň edukatívnu aplikáciu. Užívateľ prechádza procesom varenia, volí si podobu svojho ideálneho piva a každým „varením“ ovplyvňuje celkový výsledok. Popri tom sa dozvedá napríklad aj to, aký chmeľ sa používa pri varení, ako získavame svetlé a ako tmavé pivo, a skutoční pivári majú možnosť vyhrať prehliadku pivovaru Šariš pre dve osoby,“ povedal pre Masmediálne.info Peter Grivalský z Triadu.

kampani Šariš “Prilož srdce k dielu”

Vizitka online kampane:

Creative Director: Vlado Kurek
Copywriting: Alan Holub, Martin Luther
Art Director: Viktor Karvai
3D art: Jakub Goda
Programming: Alena Červeňanská
Account manager: Miroslav Kormoš

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu