foto: ST.NICOLAUS

Nicolaus Vodka je jedným z najväčších partnerov hudobných festivalov a zábavy na Slovensku. Uvedomuje si súčasnú situáciu všetkých kapiel, spevákov a dídžejov, ktorí zostali v tomto období bez práce a verných fanúšikov.

Preto v kampani #STAGEHOME finančne podporuje online aktivity, ktoré ponúknu všetkým skvelú zábavu doma.

Zostaň doma a sleduj Nicolausku, ktorá podporuje hudobníkov a spoločne s nimi zmení tvoj domov na hlavný stage zábavy – to je myšlienka digitálnej kampane značky Nicolaus Vodka, ktorá patrí do portfólia spoločnosti ST.NICOLAUS.

„Nicolaus Vodka je značka, ktorá patrí k hudobným festivalom a zábave. Preto sa rozhodla finančne podporiť online koncerty, klipy a rozhovory niektorých hudobníkov a dídžejov. Fanúšikom prinesieme zábavu priamo k nim domov. Zostať doma sa takto stáva nielen zodpovedné, ale aj zábavné,“ vysvetľuje cieľ aktuálnej digitálnej kampane Klára Majchráková, brand manažérka značky.

Kreatívny názov kampane #STAGEHOME vychádza z hashtagu #STAYHOME a zároveň odkazuje na to, že stage zábavy si fanúšik môže vytvoriť aj doma spolu s obľúbenými hudobníkmi a ich programom na sociálnych sieťach.

Moderátorom celého konceptu je známy hudobný moderátor Marcel Osťo Osztas, jej súčasťou sú populárni raperi ako Majk Spirit, Separ, Dokkeytino, Nerieš a DJ Peter Pann.

Online koncerty, videoklipy a rozhovory o novinkách interpretov si priaznivci pozrú v pohodlí vlastnej izby na facebookových a instagramových profiloch hudobníkov.

Kampaň odštartovala teasingom 6. apríla, na všetky on-line podujatia bude pozývať vždy deň vopred moderátor Osťo. Vo štvrtok 8. apríla sa uskutočnil program Peter Pann – LISTENING LIVE STREAM O HUDBE, 10. apríla Dokkeytino – NOVÝ VIDEOKLIP, 12.4. Majk Spirit – QUARANTINE LIVE STREAM

V utorok 14.4. si diváci môžu pozrieť ešte Nerieš – DOKUMENT Z NAHRÁVANIA NOVÝCH SKLADIEB. A vo štvrtok 16.4. Osťo + hosť Separ – INTERVIEW O NOVOM ALBUME OG.

Komunikačnými kanálmi kampane #STAGEHOME sú sociálne siete značky Nicolaus Vodka, sociálne siete účinkujúcich a vybrané online médiá. Sledovanosť podporí súťaž pre fanúšikov o zaujímavé ceny.

Tvorcom digitálnej kampane Nicolaus Vodky je agentúra HEADS, o PR sa postará agentúra 1s CLASS AGENCY.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu