Simulátor behu v lese, neobyčajná kúpeľňa, dvojitý par s potokom piva, ale i anjelská oáza pre rybárov…Hornbach v aktuálnej marketingovej komunikácii zacielil priamo na chlapov – kutilov, pretože práve oni sú primárne jeho zákazníkmi.
Hornbach komunikuje kampaň pod názvom Pánsky salón v ktorej predstavuje kutila a jeho vytúžené miesta na relax, ktoré si môžu zákazníci sami vyrobiť. Kampaň vytvorila nemecká agentúra Heimat a bude nasadená v Nemecku, Česku, Slovensku, ale i v Rakúsku, Švajčiarsku, Holandsku a Švédsku.
Kampaň tvoria nielen TV spoty, ale napríklad i obrandované zastávky MHD, ale aj špeciálna landing page hornbach.sk/panskysalon, ktorá okrem spotov obsahuje aj podrobný návod, ako si kutil môže rovnaké zlepšováky sám doma vyrobiť. Takmer všetky použité materiály na výrobu pochádzajú z Hornbachu a tieto bláznivé zlepšováky sa vraj skutočne dajú vyrobiť a fungujú.
Pozrite si spoty:
https://www.youtube.com/watch?v=m7ViELZP8jM
https://www.youtube.com/watch?v=6DPncqWUpk0
https://www.youtube.com/watch?v=zUmZVIa4Ot8
https://www.youtube.com/watch?v=3YmEffPGfoE