V novej kampani „Humans of Mecom“ predstavila spoločnosť Mecom svojich zamestnancov

foto: Mecom

Ľudské zdroje sú dôležitým pilierom každej spoločnosti. Správny zamestnanec, ktorý svoju prácu robí s nasadením a odhodlaním je jedným z kľúčových prvkov úspechu každej spoločnosti.

Spoločnosť Mecom sa rozhodla v novej reklamnej kampani Humans of Mecom staviť na kvality svojich ľudí. Z radov svojich zamestnancov vybrala troch, ktorý sa stali tvárou novej kampane.

„V Mecome veríme, že práve naši zamestnanci sú tí, ktorí reprezentujú spoločnosť a svojím úsilím ju posúvajú vpred. Bez zamestnancov, ktorí svoju prácu vnímajú ako poslanie by sme nemohli pracovať na neustálom zlepšovaní chutí a kvality našich výrobkov. Práve preto sme sa rozhodli vybrať tváre našej novej kampane Humans of Mecom práve v radoch zamestnancov. Jej hlavným cieľom je upriamiť pozornosť na ľudí, ktorí si plne stoja za tým, čo robia. Vyberali sme zamestnancov s dlhoročnými skúsenosťami. Miriam Nemjová aj Pavol Sakalík u nás pôsobia viac ako desaťročie, František Tóth 20 rokov,“ pre Mediahub.sk uviedla Eva Sziglová zo spoločnosti Mecom.

Každý z troch zamestnancov, ktorí sú tvárou kampane nielenže v spoločnosti pôsobia dlhodobo, ale na starosti majú dôležité segmenty výrobného procesu.

Pavol Sakalík pôsobí v spoločnosti Mecom ako vedúci výroby a jeho hlavnou náplňou práce je degustovať všetky výrobky, ktoré sa vyrobia.

foto: Mecom

František Tóth pôsobí v spoločnosti už dvadsať rokov a na dôležitú pozíciu majstra výroby sa vypracoval postupne z nižších pozícii.

foto: Mecom

Ženskú tvár v kampani predstavuje Miriam Nemjová, ktorá v spoločnosti pracuje na pozícii vedúcej oddelenia riadenia kvality.

foto: Mecom

Kampaň bola spustená koncom októbra a bude prebiehať do prvej polovice decembra. Ku kampani sú dostupné aj sprievodné videá, v ktorých sú zamestnanci zobrazený v reálnom pracovnom prostredí.

Každý z troch zamestnancov sa prezentuje vo vlastnom videu, kde rozpráva o svojej práci s hrdosťou, oddanosťou a nadšením.

Každý z týchto zamestnancov sa svojou prácou podieľa na kvalite výrobkov portfólia spoločnosti Mecom. V Mecome prebieha trojstupňový systém kontroly kvality, ktorý umožňuje spoločnosti uviesť na všetky výrobky Pečať kontroly kvality.

„Na všetky naše výrobky môžeme s hrdosťou uviesť Pečať kontroly kvality. Za pečaťou kvality stojí komplexný trojstupňový systém kontroly kvality, ktorým podliehajú všetky naše výrobky. Začína vstupnou kontrolou a pokračuje medzioperačnou kontrolou. Výrobok je následne uvoľnený do obchodnej siete iba na základe splnenia prísnych kritérií výstupnej kontroly. Pravidelne tiež prebiehajú senzorické kontroly, fyzikálno-chemické a mikrobiologické analýzy surovín a hotových výrobkov. Prísna trojstupňová kontrola je zárukou najvyššej kvality a spotrebitelia môžu nájsť pečať kontroly na všetkých našich výrobkoch,“ vysvetlila Eva Sziglová.

Kampaň je nasadená v OOH naprieč celým Slovenskom, nasadená je aj v on-line prostredí a v printe.

Cieľovou skupinou sú muži a ženy vo veku od 25 do 55 rokov a tento kľúčový faktor bol zohľadnený aj pri tvorbe a umiestnení reklamy.

„Pri tvorbe jednotlivých výstupov sme sa snažili dbať na to, aby sme kampaň poňali komplexne. Pri produkcii sme sa zamerali na to, aby vznikol prirodzený obsah pre platformy, na ktorých sme plánovali komunikovať,“ doplnila Eva Sziglová.

Spoločnosť MECOM GROUP s.r.o. je členom CARNIBONA GROUP, ktorá je jedným z kľúčových investičných projektov investičnej skupiny Penta.

Vizitka kampane:

reklamná agentúra: Line Art Group, a. s.
Account : Lucie Vyšínová a Elena Venturo
Copywriter: Tereza Chytilová
Grafik: Veronika Truksová a Tomáš Válek