zdroj: Nestlé

Hašlerky nesú svoje meno po spevákovi Karelovi Hašlerovi. Na tom bola postavená pointa kampane, ktorú uviedla spoločnosť Nestlé v spolupráce s taxi aplikáciou Liftago. Zákazníci si mohli vyspievať cestu taxíkom zadarmo. Kampaň vytvorila reklamná agentúra Swimming pool, pod vedením manažérky značky Hašlerky Martiny Jiřikovskej.

„Kampaň Zaspievaj a cestuj zadarmo! je postavená na populárnej platforme taxislužby Liftago. Každý, kto nosí vo vrecku smartphone s nainštalovanou aplikáciou Liftago, si mohol privolať aj špeciálne „Hašlerkové“ auto. Pretože sú Hašlerky odjakživa obľúbené medzi spevákmi, využívame v kampani práve spev ako menu, ktorou pasažier zaplatí za svoju jazdu. Stačí, keď si celú cestu spieval a cestoval zadarmo. Hašlerkové taxi jazdilo v Prahe, Brne a Bratislave,“ povedala o kampani manažérka značky Hašlerky Martina Jiřikovská.

Cieľovú skupinu kampane tvoria recipienti vo veku 20 až 40 rokov, kampaň odštartovala v septembri spotom s tagom a digitálna časť kampne pobeží až do októbra. Hlavným komunikačným kanálom sa stala sociálna sieť Facebook.

„Cieľom všetkých posledných aktivít značky je omladenie Hašleriek. Či už sa jedná o nové ovocné príchute, či nové balenie v krabičke, alebo práve prebiehajúca kampaň. Tá sa usiluje o zvýšenie penetrácie v mladšej cieľovej skupine, preto sa odohráva predovšetkým v digitálnych médiách,“ doplnila Martina Jiřikovská.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu