Banka Zuno pokračuje v rovnakom koncepte svojich reklám, ktorý sa už sám stáva klišé, ale asi funguje, ak ho banka opakovane nasadzuje. V novej kampani komunikuje zníženie úrokovej sadzby na 4,9 % ročne.

„Nový spot ZUNO banky pokračuje v doterajšom koncepte reklám so štyrmi známymi hercami. Cieľom je odkomunikovať to, že nová výhodná úroková sadzba na refinancovanie úverov je bez skrytých podmienok. Zníženie úrokov bude banka promovať aj v doterajších spotoch, zameraných na pôžičky,“ povedala PR and Marketing Communication Supervisor ZUNO banky Zuzana Nemčeková.

https://www.youtube.com/watch?v=unm695mZL90

Kampaň vytvoril interný tím banky ZUNO v spolupráci s agentúrou Gunpowder a JOJ Production.

Nový spot bude nasadený v televíziách skupiny JOJ Group (JOJ, WAU a PLUS), striedavo s pôžičkovými spotmi.

Súčasťou kampane budú i online bannery, PPC a komunikácia na sociálnych sieťach.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu