foto: Panta Rhei

Marec je mesiacom kníh a kníhkupectvo Panta Rhei má preto vo svojich predajniach vystavené knihy od slovenských autorov na popredných miestach. Zákazník doslova naráža na pyramídy postavené z kníh a označené sú textom Mesiac slovenských kníh. Súčasťou marketingovej komunikácie kníhkupectva sa v tomto období stal i ôsmy ročník súťaže Panta Rhei Awards 2016.

Do poroty tento rok zasadne Martin Kasarda, šéfredaktor Magazínu o knihách denníka SME, moderátor a milovník kníh Dado Nagy, ale i jeden zo zakladateľov denníka SME, novinár Róbert Kotian, či riaditeľka Literárneho informačného centra Miroslava Vallová a šéfredaktor Knižnej Revue Matúš Mikšík.

Čitatelia sa počas marca môžu zapojiť do online ankety na microsite www.awards.sk a dať hlas svojmu obľúbenému autorovi.

Súťažia v kategóriách slovenský spisovateľ, spisovateľka, knižný debut, detská či mládežnícka kniha roka 2016. Výsledky súťaže budú známe 30. marca počas live prenosu na internetovej stránke televízie JOJ.

Slávnostným večerom bude sprevádzať Kristína Farkašová, moderátorka, herečka a zároveň víťazka súťaže z roku 2015 v kategórii knižný debutant.

„Panta Rhei Awards je ocenenie, ktoré pripravuje sieť kníhkupectiev už osmy rok. Okrem kategórií, v ktorých o výsledkoch rozhodnú čitatelia, sa dozvieme aj aká bola najpredávanejšia kniha roka 2016 a výhercov kategórií Cena Literárnej Akadémie a Sieň slávy Panta Rhei, o ktorých rozhodne odborná porota v zložení Dado Nagy, šéfredaktor Magazínu o knihách Martin Kasarda, publicista Róbert Kotian, riaditeľka Literárneho informačného centra Miroslava Vallová a šéfredaktor Knižnej Revue Matúš Mikšík. V kategórii Sieň Slávy Panta Rhei sa do poroty zapojí aj Miloš Božek,“ uviedla Panta Rhei.

Súčasťou marketingovej komunikácie kníhkupectva sú i pravidelné besedy so spisovateľmi, ktoré sa konajú každý mesiac.

Kampaň Mesiac slovenských spisovateľov riešila Panta Rhei in-house, vizuál kampane pripravila agentúra Men in Tie.

Mediálny mix je nastavený na OOH (CLV, MHD), rádio Jemné Melódie, printy, sociálne média a in-store v Panta Rhei.

Pozrite si ukážku vizuálov kampane:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu