Pepsi Test Challenge funguje už od roku 1975, kedy sa konal po prvý raz v USA. Slepý porovnávací test má zistiť či je podľa spotrebiteľov lepšia Coca-Cola, alebo Pepsi. Napríklad minulý rok sa na Pepsi Test Challenge v Poľsku zapojilo do testu približne 140 tisíc ľudí a až 60% z nich si vybralo práve Pepsi. Už o niekoľko dní sa dozvieme, ako chutí Pepsi na Slovensku.

Podľa prieskumu medzi slovenskými spotrebiteľmi si takmer štvrtina (24,3%) kupuje kolový nápoj až niekoľko krát do mesiaca, alebo aspoň jeden krát týždenne (24%).

„Našim cieľom je hravou formou osloviť a vyzvať verejnosť, aby si vybrala kolový nápoj, ktorý jej viac chutí. Leto a s tým spojený čas na relaxáciu, zábavu a vzájomné zážitky je pre to ideálna príležitosť. Chceme ľudí podporiť v tom, aby si vychutnali pravú chuť svojho obľúbeného nápoja a vyjadrili svoj názor,“ povedal manažér značky Pepsi SR Michal Šlechta.

Pozrite si ukážku Test Challenge, ktorý prebehol minulý rok v susednom Poľsku:

Od 1. júla sa na Slovensku a v Českej republike uskutoční test, ktorý bude prebiehať počas celého leta. Test Challenge sa uskutoční prostredníctvom roadshow na festivaloch, športových podujatiach, alebo i na frekventovaných miestach, kde účastníci podľa vlastnej chuti v slepom teste označia, ktorý nápoj im chutí viac: Coca-Cola, alebo Pepsi. Na Slovensku sa uskutoční celkovo až 30 takýchto roadshow.

vizualizacia - Pepsi - Suboj chuti - 1
vizualizácia – Pepsi Arena – Súboj chuti (zdroj: Botticelli)

Kampaň je z dielne agentúry Triad Advertising a bude prebiehať v online prostredí, na špeciálnej microsite www.subojchuti.sk , na sociálnych sieťach a formou TV, printov, OOH, eventov a POS.

Testovať v rámci kampane budú môcť spotrebitelia aj doma, pomocou špeciálnych balíčkov, ktoré získajú po zaregistrovaní sa na kampaňovej microsite.

Vizitka kampane:
Digitálna agentúra: Triad Advertising
Produkčná agentúra: Ritual Communication
Timing kampane: júl až september 2016
Mediálne nasadenie: TV, online, print, PR, OOH, eventy, instore visibility

Aktualizované:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu