V reklame od agentúry MUW Saatchi & Saatchi účinkuje Peter Hajdin, majiteľ konkurenčnej agentúry Komplot Advertising

Všimol som si, že v spote z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi účinkuje majiteľ konkurenčnej reklamnej agentúry Komplot Advertising Peter Hajdin, čo je trochu nezvyčajný koncept a zisťoval som podrobnosti.

„Naša agentúra (pozn. Komplot Advertising) s týmto projektom nemá nič spoločné. Je to celé len úsmevná, celkom prozaická náhoda: Ide o charitatívnu kampaň, ktorú pre klienta robili kamaráti. Deň pred natáčaním im nešťastnou zhodou okolností musel odriecť účinkovanie herec, pôvodne schválený do úlohy „otca“. Vzápätí im však odriekol aj pôvodný náhradník a tak mali problém. Niekomu z nich napadla bláznivá idea, či by som sa nenechal prehovoriť „zahrať“ to (keďže som vzhľadom podobný typ ako pôvodný herec). V slabej chvíľke som im na to kývol a toto je výsledok,“ povedal pre masmedialne.info na margo svojho účinkovania v reklamnom spote Peter Hajdin, majiteľ reklamnej agentúry Komplot Advertising.

Agentúra Komplot Advertising pracovala napríklad na predvolebnej prezidentskej kampani podnikateľa Andreja Kisku, v ktorej museli čeliť viacerým výzvam, ako bolo obvinenie z úžerníctva, ale i údajné členstvo v scientologickej sekte. Preto súčasťou ich kampane bola napr. aj špeciálna web stránka antikiska.sk, ktorá mala dať verejnosti odpovede na tieto podozrenia a snažila sa ich vyvrátiť.

Predtým pracovali napr. aj na predvolebnej kampani pre politickú stranu SDKÚ, ale i pre spoločnosť Baliarne obchodu Poprad, ktorej spravili nepodarenú teasingovú kampaň Modrý kohútik pre čaj Mistral Cooltea. Spomínate si?

O kampani z dielne MUW Saatchi & Saatchi pre Telekom: Rozumieme nepočujúcim

 

Telekom - Rozumieme nepocujucim
vizuál printu (zdroj: Slovak Telekom)

Spoločnosť Telekom sa dlhodobo venuje problematike nepočujúcich a spot je súčasťou ich aktuálnej kampane.

Kampaň je z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá ju pripravila v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Hitchhiker Films a režisérom Maxom Turkom.

Kampaň pod názvom Mobilný pedagóg dáva rodinám s nepočujúcimi deťmi nádej na lepší život vďaka kompenzačným pomôckam a špeciálnej starostlivosti, vďaka ktorej budú môcť niektoré deti znovu počuť a aj rozprávať.

„Ročne na Slovensku príde na svet asi 200 detí so sluchovým postihnutím. Až 95 % z nich sa narodí počujúcim rodičom. Tým často chýbajú informácie, ako dieťa stimulovať a rozvíjať, “ projekt od Slovak Telekom by im v tom mal aspoň trochu pomôcť.

„Pri tejto príležitosti sme pripravili TV spot a printovú kampaň. Na Medzinárodný deň nepočujúcich 27.9. (najbližšiu nedeľu) sme pripravili prekvapenie – všetky naše TV spoty vysielané v tento deň budú špeciálne upravené, čím chceme upriamiť pozornosť verejnosti na túto problematiku. Detaily by som v tejto chvíli ešte nerád prezrádzal, “ povedal pre masmedialne.info Martin Vidan, hovorca pre korporátne záležitosti Slovak Telekom.

Kampaň prebieha prostredníctvom printov, rádia a televíznych spotov. Súčasťou kampane je aj špeciálna landing page rozumiemenepocujucim.sk.

Prečítajte si aj článok > Nadácia Pontis a Martin Škrtel podporujú kampaň za vznik detského audiocentra

Vizitka kampane:
Creative Director: Peter Michalka
Art Director: Jakub Kuvik
Copywriter: Roman Hríbik
Strategy Director: Kamil Charvát
Account Director: Kamil Gróf
Account Manager: Tatiana Hrutková
Producent: Ivan Hulík
Film Director: Max Turek

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu