zdroj foto: BMW Group Slovakia

Medzinárodnú kampaň, adaptovanú pre viac ako 40 krajín, sprevádza slogan „Zrodené pre úspech“ a už zopár úvodných príspevkov z aktuálnej kampane prinieslo značke BMW na sociálnej sieti Instagram zásah až 24 miliónov recipientov a tiež 15 miliónov na Facebooku, podľa informácií, ktoré zverejnila spoločnosť. Kampaň sa primárne zameriava na digitálne kanály.

„Ústredné posolstvo našich reklám je jasné: úspech si treba zaslúžiť. Nikdy nezaspite na vavrínoch,“ povedala Hildegard Wortmann, riaditeľka značky BMW a dodáva „To platí rovnako pre nové BMW radu 5, ako aj Scotta Eastwooda. Zároveň je to jedným z dôvodov, prečo sa k sebe tak skvele hodia.“

„Život ma naučil, že úspech si vyžaduje tvrdú prácu. Inak to nejde. Vždy maj jasnú predstavu. Uvedom si, že načasovanie je kľúčové. Buď ochotný posúvať svoje hranice. Hýb sa vpred. Dôveruj technológiám, ktoré ťa podporujú. Buď si istý, že máš stále všetko pod kontrolou. A pamätaj, tvoj najväčší súper si ty sám,“ hovorí herec Scott East v novom spote, v ktorom tvorcovia kládli dôraz na vykreslenie inovácií, konektivitu, dynamiku a tradične aj „radosť z jazdy“ z BMW.

Súčasťou kampane je i projekt BMWFilms.com, kde po 15-tich rokoch pribudol ku koncu minulého roka film The Escape, ktorý vznikol pod taktovkou režiséra Neilla Blomkampa.

„Tento online film zachytáva akčné scény s novým BMW radu 5, za ktorého volant sa opäť posadil kultový Clive Owen. Krátko po uvedení si novinku na YouTube pozrelo viac ako 5,5 milióna fanúšikov, uviedla spoločnosť.

Vizitka kampane:

Nové BMW radu 5 – „Zrodené pre úspech“
The agency: Jung von Matt/Alster, Hamburg
Director: Alex Feil
Executive Creative Director: Thim Wagner
Creative Director: David Leinweber
Copywriter: Lars Grübler
Art Director: Christan Dallmeier

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu