zdroj: Fuse

Spoločnosť Das WeltAuto, ktorá zákazníkom ponúka ojazdené autá, sa vo svojej kampani rozhodla ako vôbec prvá využiť nový reklamný formát v televízii Prima – hashtagovú injektáž.

Práve prebiehajúca televízna kampaň, ktorá bude nasadená až do 25. novembra je založená na kombinácii hashtagovej injektáže a ambasádora, ktorým sa stala päťnásobná držiteľka hudobnej ceny Anděl Barbora Poláková.

Celoročnú kampaň, ktorá zahŕňa všetky formáty – televíziu, online, print, sociálne siete, šport aj event, pripravila contentová agentúra Fuse.

Spojovníkom a identifikátorom celej kampane je vo všetkých formátoch hashtag #menimauto. „Vďaka našim možnostiam, kedy sme schopní kombinovať televíziu so všetkými ostatnými formátmi, sme pripravili pre klienta unikátnu, silnú a vždy jasne identifikovateľnú kampaň. Sila tejto hashtagovej kampane je v jej jednoduchosti a zrozumiteľnosti, ktorá umožňuje komunikovať oznámenie jednotne vo všetkých mediatypoch, “ povedal Lukáš Kuchta z contentovej agentúry Fuse.

Formát injektáže s hashtagom zaviedla na jar televízia Prima. „Baví nás nachádzať stále nové možnosti, ako zatraktívniť naše inzertné formáty a čo najviac ich prepojiť so značkami klientov. S touto formou injektáže získavajú zadávatelia reklám nový priestor pre rozšírenie svojich oznámení. Televízia je tu takým pomyselným spojivom s ich kampaňami na sociálnych médiách. Je to určite aj cesta do budúcnosti, ako pri stále nových trendoch oslovovať publikum,“ povedala Zuzana Korenková, vedúca kreatívneho predaja FTV Prima.

Vôbec prvýkrát túto formu hashtagovej injektáže použila práve agentúra Fuse pre aktuálnu kampaň Das WeltAuto.

zdroj: Fuse

Prebiehajúca kampaň je vo forme injektáže s hashtagom k videniu v najsledovanejších reláciách TV Prima. PPC kampane sú optimalizované tak, aby zadanie hashtag #menimauto odkazovalo na web spoločnosti.

Komunikáciu podporuje ambasádorka kampane na svojich sociálnych sieťach, využívané sú aj sociálne siete a webové stránky Das WeltAuto. Spolupráca medzi značkou a ambasádorkou Bárou Polákovou bola rozšírená navyše o podporu jej jesenného turné Poď si Tour 2019 k zatiaľ poslednému albumu Ze.Mě, ktorého vrcholom bude koncert v pražskom Fóre Karlín 26. októbra.

Komunikácia tak zahŕňa aj branding alebo hashtag na všetkých koncertoch, online i outdoor propagačných materiáloch aj na automobile, ktoré pre turné poskytla spoločnosť Das WeltAuto.

https://www.youtube.com/watch?v=W1xrXpzYJDw

Speváčka s kapelou dostala k dispozícii úžitkový automobil VW Caravelle, ktorý na turné preváža potrebné vybavenie. „Moja sestra si pred nedávnom kúpila auto v spoločnosti Das WeltAuto a veľmi si pochvaľovala ich prístup v podstate ku všetkému. My sme zase s kapelou hľadali niekoho, s kým by sme chceli začať spolupracovať, pretože sa blížilo turné a prevážať všetko a všetkých nie je len tak. A tak sme si vzájomne s D WeltAuto padli do oka, “ prezradila Barbora Poláková.

Obľúbená herečka a v posledných rokoch tiež úspešná speváčka potom bude po celý rok vďaka tejto spolupráci riadiť aj osobné vozidlo Volkswagen Tiguan s automatickou prevodovkou vo verzii Allspace R-line Highline, ktorý si vybrala z ponuky preverených ojazdených automobilov programu Das WeltAuto.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu