Reklamnú agentúru Creo/Young and Rubicam nahradia dve nové agentúry, ktoré sa stali víťazom tendra na zabezpečenie marketingovej komunikácie pre spoločnosť Slovenská sporiteľna. 

S bankou aktívne spolupracovali dve reklamné agentúry Creo/Young & Rubican a Core4, ktorá spravila napríklad kampaň zameranú na účty pre mladých Space s youtubermi Selassiem a Gogom. Čítaj viac.

„Spolupráca s agentúrou Core4 na Space účtoch bude pokračovať aj naďalej,“ potvrdila pre mediawatch.dog Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne.

Agentúra Creo/Young & Rubican spolupracovala so Slovenskou sporiteľnou viac ako 15 rokov a z jej dielne je rodinka Veselých, či Šikulovcov, ale i aktuálna kampaň na spotrebné úvery nasadená v médiách, či kampaň so sloganom „Pre váš biznis sme na každom kroku“ s vizuálmi Shootyho. Agentúra robila aj predchádzajúcu kampaň so Shootyho kresbami. Čítaj viac.

Zaraguza bude kreatívnou agentúrou banky a bude niesť zodpovednosť za stratégiu, návrh a exekúciu jej kampaní vrátane digitálu v rozsahu 360 stupňov, t.j. TV, outdoor, online a iné multikanály.

Jung von Matt/DONAU pracuje pre skupinu Erste v Rakúsku od roku 2013 a na Slovensku bude brandovou agentúrou Slovenskej sporiteľne.

„Aj keď viac ako dvojmesačný tender priniesol výsledok, ktorý sme na jeho začiatku neočakávali, sme s ním veľmi spokojní. Rozhodli sme sa skĺbiť skúsenosti agentúry Jung von Matt s brandovou komunikáciou a riadením značky Erste so skvelou kreatívou a znalosťami domáceho prostredia, ktorými disponuje Zaraguza. Jednoducho, vybrali sme si hrozienka z koláča,“ povedal Juraj Barta, riaditeľ odboru digitálneho bankovníctva a marketingu Slovenskej sporiteľne.

Zaraguza sa s dobrou správou podelila i so svojimi fanúšikmi na sociálnej sieti Facebook.

Dosť bolo šepkania! Máme mega radosť, že sa nám podarilo uspieť v náročnom tendri a stať sa novou kreatívnou agentúrou pre Slovenskú sporiteľňu! Telka, outdoor, internety a iné multikanály už čoskoro… ✌🏻

Posted by Zaraguza on 2. máj 2017

„S bankovým sektorom spolupracujeme už od nášho vzniku a práca pre najväčšiu banku na Slovensku v úlohe agentúry zabezpečujúcej reklamný fullservis je preto pre nás cťou a zároveň potvrdením našej snahy zamerať sa najmä na dlhodobé partnerstvá s klientmi. Som presvedčený, že Zaraguza pomôže Slovenskej sporiteľni v dosiahnutí jej ambicióznych cieľov a že to bude úspešná a dlhodobá spolupráca,” povedal Martin Blaško, generálny riaditeľ agentúry Zaraguza.

„Mimoriadne si vážime, že Slovenská sporiteľňa si nás vybrala, aby sme jej značku vniesli do novej éry komunikácie. Sme presvedčení, že v súčasnej dobe sa banky z pohľadu klienta nestávajú zaujímavé len kvôli vynikajúcim produktom, ale preto, že mu dokážu byť partnerom na osobnej úrovni a prinášať individuálne riešenia. Našim cieľom v Slovenskej sporiteľni je priniesť toto posolstvo zabalené do výnimočne kreatívnych ideí,“ uviedol Martin Radjaby-Rasset, výkonný riaditeľ agentúry Jung von Matt/DONAU.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu