Kristína Kocian, Barbara Jagušák a Tamara Kramárová, Marcel Merčiak, Čo ja viem, (zdroj: RTVS, foto: Eibner Production)

Počas veľkonočných sviatkov sa vysokej sledovanosti tešili najmä obľúbené zábavné relácie. Súťažno-vedomostnú šou Čo ja viem si v piatok večer pozrelo až 423 tisíc divákov pri trhovom podiele 18,5 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase išlo o najsledovanejší televízny program.

Rekordný bol aj počet divákov, ktorí súťažili pri obrazovkách s mobilnou aplikáciou, a to takmer 33 tisíc. Na Dvojke sledovali diváci počas sviatkov najmä športové prenosy z hokejovej extraligy.

Na Zelený štvrtok zaujala divákov premiérová epizóda relácie Zlaté časy, v ktorej hostia Eleny Vacvalovej spomínali na fenomenálneho režiséra Jozefa Bednárika.

Sledovalo ju 276 tisíc divákov pri trhovom podiele 12,3 % v cieľovej skupine 12+. Piatkový večer ovládla šou Čo ja viem (423 tisíc, 18,5 %) a diváckemu záujmu sa tešila aj talkšou Boris & Brambor, ktorú si nenechalo ujsť 185 tisíc divákov pri trhovom podiele 10,6 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu u divákov bodovala súťažno-zábavná šou Záhady tela (334 tisíc, 13,8 %), satirický seriál Pumpa (288 tisíc, 13,0 %) a talkšou Petra Marcina Neskoro večer (321 tisíc, 17,6 %).

Dvojku ovládli počas sviatočných večerov športové prenosy. Vo štvrtok sledovalo duel Slovana s HK Nitra v rámci hokejovej extraligy 69 tisíc divákov pri trhovom podiele 3,8 % v piatok si duel KHM Zvolen a HC Mikron Nové Zámky nenechalo ujsť 104 tisíc divákov pri trhovom podiele 6,4 %, v sobotu prilákal súboj HK Dukla Ingema Michalovce a HK Dukla Trenčín k obrazovkám Dvojky 113 tisíc divákov pri trhovom podiele 5,4 %, v nedeľu sledovalo duel HC 07 Detva a HK Poprad 137 tisíc divákov pri trhovom podiele 6,2 %, pondelkovú odvetu HK Nitra a HC Slovan Bratislava si nenechalo ujsť až 154 tisíc divákov pri trhovom podiele 6,4 % v cieľovej skupine 12+.

V rámci duchovného programu zaujal divákov okrem bohoslužieb v piatok aj film o živote Ježiša Krista Syn Boží, ktorý popoludní prilákal k obrazovkám 222 tisíc divákov pri trhovom podiele 13,5 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bol najsledovanejším televíznym programom.

Na Veľkonočnú nedeľu si pápežské požehnanie Urbi et Orbi pozrelo 207 tisíc divákov pri trhovom podiele 12,8 % a pokračovanie po dokumente Zo Zemplína k pápežovi počas poludnia sledovalo až 289 tisíc divákov pri trhovom podiele 17,4 % cieľovej skupine 12+ a v danom čase bolo Urbi et Orbi najsledovanejším televíznym programom.

Divákov potešila na Jednotke aj filmová klasika v podobe 4-dielneho filmu Gróf Monte Christo. Prvú časť si na Veľký piatok nenechalo ujsť 173 tisíc divákov pri trhovom podiele 11,6 %, v sobotu si druhú časť pozrelo 198 tisíc divákov pri trhovom podiele 13,9 % nedeľnú tretiu časť si nenechalo ujsť 276 tisíc divákov pri trhovom podiele 16,4 % a pondelkové finále série prilákalo k televíznym obrazovkám až 299 tisíc divákov pri trhovom podiele 18,5 % v cieľovej skupine 12+. Posledné dve časti 4-dielnej filmovej série boli v danom čase najsledovanejším televíznym programom.

V sobotu podvečer divákov zaujal aj dobrodružný film Hrbáč, ktorý sledovalo 247 tisíc divákov pri trhovom podiele 14,6 % v cieľovej skupine 12+, v nedeľu to bola rozprávka Princezná a pisár (250 tisíc, 13,0 %) a v danom čase išlo taktiež o najsledovanejší televízny program. Jednotkou v sledovanosti bola aj pondelková popoludňajšia rozprávka zo série Rozprávky bratov Grimmovcov: Sedliakova múdra dcéra (238 tisíc, 15,7 %).

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu