Kofola v spolupráci s reklamnou agentúrou Zaraguza odštartovala začiatkom decembra na svojej špeciálnej internetovej stránke digitálnu kampaň s názvom Daruj Zlaté prasiatko. Spoločnosť vstúpila na Pražskú burzu. Cieľom kampane je motivovať spotrebiteľov ku kúpe akcií Kofola, ale ponúka i možnosť vyhrať akcie v tzv. happy hour. Kampaň prebieha už tradične v Čechách a aj na Slovensku. Zlaté prasiatko je symbol šťastia a bohatstva.

„Kampaň je primárne zameraná na rozosielanie vianočných prianí a na obdarovanie blízkych akciami Kofoly. Je nasadená do televízie v ČR i SR – ide o klasický spot s prasiatkom, doplnený o tag on v dĺžke 10 sekúnd. Nebude prebiehať v mieste predaja, ide iba o TV a online kampaň (vrátane sociálnych sietí), “ povedala pre Masmediálne.info Jana Ptačinská Jirátová, PR špecialistka spoločnosti Kofola Československo.

Ukážka Tag on v spote Kofola Vianoce s marcipánovou príchuťou na YouTube:

Kampaň prebieha aj na sociálnych sieťach pomocou vtipných videí, pomocou ktorých motivuje recipienta k používaniu vytvorenej špeciálnej microsite Darujzlateprasiatko.sk a Darujzlateprasatko.cz na odosielanie virtuálnych pohľadníc, resp. ku kúpe akcií.

Vďaka vytvorenej stránke sa široká verejnosť hravou a nenásilnou formou dozvie o možnosti zakúpiť si novo vydané akcie spoločnosti Kofola na Pražskej burze.

Motívom komunikácie na sociálnej sieti, tak ako i na špeciálnej microsite nie je len kultové prasiatko, ale i dve sovy, ktoré sa už objavili aj v klasickom vianočnom TV spote Kofoly, tentoraz sú však animovanej podobe a na Facebooku dokonca aktuálne spievajú aj vianočnú koledu:

„Cieľom kampane je doručiť ľuďom kľúčové posolstvo, že Kofola vstúpila na burzu a motivovať ich, aby si kúpili akcie Kofoly, prípadne ich darovali tým, ktorých majú radi. Kampaň chce ale aj umožniť ľuďom, aby potešili svojich blízkych zaslaním elektronického alebo pohľadnicového vianočného priania,“ povedala pre Masmediálne.info Jana Ptačinská Jirátová zo spoločnosti Kofola Československo.

Skupina Kofola oznámila už začiatkom novembra vstup na Pražskú burzu. Tento krok nie je pre spoločnosť novým krokom, keďže už v minulosti emitovala svoje akcie na Varšavskej burze. Čítaj viac.

Z prostredia reklamnej agentúry Zaraguza som sa dozvedel, že ľudia prostredníctvom microsite dali odoslať poštou už všetkých 15 tisíc papierových pohľadníc už za dva týždne od spustenia kampane (!). Do Vianoc ale môžu ešte zasielať aj virtuálne pohľadnice.

Vizitka kampane:

Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier
Art Director: Michal Mazán
Dizajn: Andrej Nemček, Tomáš Škarba
Copywriter: Jaroslav Vígh
Account Manager: Andrej Medveď

Ukážka vizuálu kampane Daruj Zlaté prasiatko:

prasiatko - ukazka vizualu kampane Kofola
cover Facebook foto

Ukážka bannera:

Ukazka bannera - Daruj Zlate prasiatko

 

Aktualizované: Kampaň na kúpu akcií spoločnosti Kofola bola zameraná aj na investorov, nielen na širokú verejnosť, to sa docielilo vystavením „brata“ známeho býka z Wall street v podobe Zlatého prasiatka Kofoly, ktoré ho tak parodovalo.

Zlaté prasiatko Kofoly v rámci kampane pred Prazskou burzou
Zlaté prasiatko pred Pražskou burzou (zdroj foto: Kofola)
Prasátko v Ostravě pred sidlom spolocnosti Kofola
Zlaté prasiatko v sídle Kofoly v Ostrave (zdroj foto: Kofola)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu