Sieť kníhkupectiev Panta Rhei kampaňou nabáda čitateľov, aby si vzali do rúk knihu. Aktuálne pokračovanie kampane sa nesie vo vianočnom duchu a ponúka čitateľom úryvky kníh s možnosťou súťažiť a vyhrať až 2016 strán knižiek.

Kampaň so sloganom „Dôvod čítať“ je z dielne agentúry Adsulting a odštartovala už 15. novembra 2015. Aktuálne kampaň pokračuje i v decembri, vo vianočnom prevedení.

Pozrite si na ukážku vizuály novembrovej časti kampane:

Panta Rhei - vizual kampane - november 2015
zdroj: Panta Rhei
Panta Rhei - vizual kampane - november 2015 - obr.2
zdroj: Panta Rhei

Vo vianočnej časti kampane prenáša sieť kníhkupectiev knižné príbehy z kníhkupectiev von do ulíc a ponúka „ochutnávku“ slovenských a svetových bestsellerov, ktorých úryvky si môžu čitatelia prečítať počas cestovania v MHD. Nadväzuje tak na novembrovú časť kampane.

„Panta Rhei dôvod čítať je kampaň, ktorá sprostredkúva čítanie širokej verejnosti a zároveň pomáha s výberom toho pravého darčeka pod vianočný stromček,“ povedala Martina Kovacs, marketingová riaditeľka siete kníhkupectiev Panta Rhei.

Panta Rhei - vianocna cast kampane
zdroj: Panta Rhei

Vianočná časť kampane začala od 1. decembra, zastávky s knižnicou sú inštalované od 15. decembra a kampaň potrvá do 27. decembra 2015.

Kampaň využíva pre outdoor promotion „zastávky MHD, billboardové a bigboardové plochy, CLV, transport (vlaky, MHD), ale i printy, POS, in-store promo“ s motívom knižných bestsellerov a sloganom vianočného priania, uviedla pre Masmediálne.info Jana Krnáčová, marketingová špecialistka siete kníhkupectiev Panta Rhei.

Takéto prerobené zastávky, ktoré sú knižnicami ste mohli vidieť v Bratislave, Banskej Bystrici a v Košiciach. Samotná sieť Panta Rhei má 38 kníhkupectiev až v 22 slovenských mestách.

Medzi knihami nájdete také tituly, ako je detektívka od spisovateľa Dominika Dána, skutočný príbeh od autorky ženských románov Evi Urbaníkovej, fantasy sfilmovanej Drozdajky, alebo maľovanky pre dospelých.

Text úryvku knihy sa čitateľom zobrazí vždy po načítaní QR kódu, ktorý je vyobrazený na zastávke, printoch, alebo na visačkách umiestnených vo vnútri vozidiel, či kníhkupectvách.

Panta Rhei spustila ku kampani aj špeciálnu landing page, ktorá funguje na doméne akciapanta.sk.

Panta Rhei - vianocna cast kampane - visačky v MHD
zdroj: Panta Rhei

Vizitka kampane:

Agentúra: Adsulting
Kreatívny riaditeľ: Ján Grinvalský
Art director: Mária Karasová
Copywriter: Winston Smith
Account manager: Tomáš Petraško
Mediálna agentúra: Twelve media, BigMedia
Použité médiá: Neadresný mailing, OOH (citylighty, billboardy,
bigboardy, billboardy scroll, transport (vlaky a MHD), printy,
POS materiály, in-store promo (v Cafe Diaz), adwords display
Termín nasadenia: november – december 2015
Cieľová skupina: široká verejnosť
Marketingový cieľ kampane: Komunikovať novú misiu spoločnosti “Panta Rhei – Dôvod čítať”, povzbudiť k čítaniu širokú verejnosť a komunikovať vybrané top tituly knižnej sezóny.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu