Vianoce nemusia pre každého prebehnúť úplne ideálne. Aj neočakávaná situácia sa dá pretvoriť na neopakovateľný zážitok, tak ako to naznačuje nový vianočný spot od IKEA Taliansko.

Vianočný reklamný spot pre IKEA Taliansko vytvorila kreatívna agentúra DDB Group Italy. Produkčne sa na spote podieľala spoločnosť Mercurio Cinematografica, réžiu mal na starosti majster komédie Augusto Gimenez Zapiola a dvaja anglický herci. Informáciu o novom spote zverejnil portál lbbonline.com.

Život je plný prekvapení a náhodných situácii, kedy je nutné zmeniť pôvodné plány. Takáto situácia sa môže udiať aj počas vianočných sviatkov. Záleží len na človeku ako sa k takejto situácii postaví a či dovolí, aby sa z nej stal neopakovateľný životný zážitok. Tak ako v novom vianočnom reklamnom spote IKEA Taliansko.

Hrdinami spotu sú dvaja zákazníci, ktorí zostanú aj so svojimi nákupmi zaseknutí vo výťahu v obchodnom dome IKEA. Keďže poruchu nikto nerieši, neostáva im iné ako vytvoriť si svoje vlastné Vianoce.

A tak sa z výťahu stane provizórna obývacia izba zariadená produktmi IKEA, v ktorej zaseknutí zákazníci prežijú spoločné Vianoce. Nechýbajú ani darčeky a občerstvenie a výpadok osvetlenia vyriešia vianočné svetelné dekorácie.

V závere spotu IKEA hovorí, že sedem z desiatich ľudí prežije Vianoce doma. Znamená to, že zvyšné tri osoby môžu stráviť Vianoce úplne neočakávaným spôsobom, výsledkom čoho môže byť napríklad aj nové priateľstvo.