záber z televízneho spotu

Príbeh vzniku značky Stella Artois je úzko spätí s vianočným obdobím. Vianočná kampaň nadväzuje na minuloročnú a opisuje príbeh vzniku značky.

Kampaň zahŕňa off trade a on rade aktvity, televízny spot, komunikáciu na YouTube a sociálnej sieti Facebook.

Televízny spot uvidia českí diváci v televíziách Prima group a ČT2, ČT Sport, slovenskí na YouTube a Facebooku:

Off Trade – komunikácia na predajniach, zahŕňa komunikáciu so spotrebiteľmi formou špeciálneho vianočného balenia – šesť x 0,33L fliaš + pohár. Priamo na zadnej strane balenia je opísaný príbeh vzniku značky Stella Artois:

vianocna-reklama-stella-artois-opisuje-pribeh-vzniku-znacky-pack-off-trade
zdroj: SKPR Strategies

On Trade – komunikácia v baroch a reštauráciách zahŕňa promo pre spotrebiteľov spočívajúci v benefite nákupu štyroch pív, zákazníci získajú vianočný pohár Stella Artois v zlatistom balení a príbehom vzniku značky Stella Artois:

vianocna-reklama-stella-artois-opisuje-pribeh-vzniku-znacky-pohar-on-trade
zdroj: SKPR Strategies
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu