Príbeh vzniku značky Stella Artois je úzko spätí s vianočným obdobím. Vianočná kampaň nadväzuje na minuloročnú a opisuje príbeh vzniku značky.
Kampaň zahŕňa off trade a on rade aktvity, televízny spot, komunikáciu na YouTube a sociálnej sieti Facebook.
Televízny spot uvidia českí diváci v televíziách Prima group a ČT2, ČT Sport, slovenskí na YouTube a Facebooku:
Off Trade – komunikácia na predajniach, zahŕňa komunikáciu so spotrebiteľmi formou špeciálneho vianočného balenia – šesť x 0,33L fliaš + pohár. Priamo na zadnej strane balenia je opísaný príbeh vzniku značky Stella Artois:

On Trade – komunikácia v baroch a reštauráciách zahŕňa promo pre spotrebiteľov spočívajúci v benefite nákupu štyroch pív, zákazníci získajú vianočný pohár Stella Artois v zlatistom balení a príbehom vzniku značky Stella Artois:
