foto: Proboston Creative

Pomocou špeciálnej kampaňovej microsite www.poslatlodicku.sk môžu záujemci posielať svojim najbližším animované vianočné blahoželanie až do 26. decembra. Digitálna kampaň je z dielne kreatívnej agentúry Proboston Creative, ktorá vytvorila aj animovaný záver tradičného televízneho spotu s prasiatkom.

Animované postavičky Prasiatko a veverička zo spotu sú hlavnými tvárami digitálnej kampane značky Kofola, v ktorej môžu záujemci zaslať svojim najbližším animované vianočné prianie.

Podľa prieskumov, ktoré si dala urobiť spoločnosť Kofola sa vianočný spot s prasiatkom stal v Čechách, ale i na Slovensku jedným zo symbolov Vianoc a rodinnej pohody. Vznikol už pred takmer 13. rokmi. Aktuálny záver spotu (packshot) je animovaný a predstavil limitovanú edíciu kokosovej Kofoly. Vytvorila ho kreatívna agentúra Proboston Creative:

 

Celá komunikácia kampane „Poslať lodičku“ je sústredená v online prostredí a využíva hlavne silnú základňu stránky fanúšikov Kofoly na Facebooku, kde je takmer 515 tisíc fanúšikov, komunikácia ďalej využíva PPC bannery zo siete Google display. Kampaň je nasadená od 5. decembra až do 26. decembra.

Prvým wallpostom bolo samotné video z homepage kampaňovej microsite:

 

„Cieľovú skupinu tvoria družní a bezstarostní ľudia. Ale aj bezstarostní ľudia sa vďaka Vianociam menia a správajú sa viac opatrovateľsky a chcú zažiť tradičné Vianoce so všetkým, čo k tomu patrí. Cieľom bolo vytvoriť milé, príjemné prianie v nadväznosti na kreatívnu celej komunikačnej kampane. Priniesť možnosť potešiť svojich blízkych vo sviatočnom období,“ povedala pre MediaWatch.Dog Daniela Matoušů, Account Director kreatívnej agentúry Proboston Creative.

„Všetko sa odvíjalo od zadania v briefe klienta, kedy kľúčovým produktom celej kampane bola príchuť limitovanej vianočnej edície Kofoly. Tento rok je to príchuť kokosu. A pretože Kofola je tradičná československá značka, tak nás napadlo prepojenie limitovanej príchute a Vianočných sviatkov cez oriešok, do ktorého ľudia dávajú sviečku a v rámci vianočných tradícií si tak už stáročia veštia budúcnosť. Teda spojili sme škrupinu orecha, či už kokosového alebo vlašského, čo je druhá limitovaná príchuť a tradičné vianočné zvyky posielania loďky so zapálenou sviečkou. Vzniklo prianie so zvieratkami z tagonu – prasiatkom a veveričkou, ktorí oživujú celú microsite vianočnými veršovanými originálnymi želaniami. Hlas prasiatku prepožičal Juraj Bernáth a veveričke Viera Kučerová,“ povedala Daniela Matoušů.

Pozrite si vizuály kampane:

vianocnu-kampan-pre-kofolu-vytvorila-kreativna-agentura-proboston-creative-fb-wallpost-1
ukážka FB wallpost, obr. 1 (zdroj: Proboston Creative)
vianocnu-kampan-pre-kofolu-vytvorila-kreativna-agentura-proboston-creative-fb-wallpost-2
ukážka FB wallpost, obr. 1 (zdroj: Proboston Creative)
vianocnu-kampan-pre-kofolu-vytvorila-kreativna-agentura-proboston-creative-ppc-banner-1
ukážka PPC bannera, obr. 1 (zdroj: Proboston Creative)
vianocnu-kampan-pre-kofolu-vytvorila-kreativna-agentura-proboston-creative-ppc-banner-2
ukážka PPC bannera, obr. 2 (zdroj: Proboston Creative)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu