zdroj: Agentúra Pohoda

Spolupráca ponúkne fanúšikom zaujímavý obsah na v Oficiálnej komunite festivalu Pohoda, rýchle odpovede na najčastejšie otázky v rámci Chatbot-a či obľúbené samolepky.

Viber sa spojil s Pohodou, aby oznámil svoje prvé partnerstvo na Slovensku. Festival Pohoda si na tomto obľúbenom messengeri založil vlastný verejný účet s názvom Pohoda Festival Official Community ako nový kanál na komunikáciu s fanúšikmi, cez ktorý plánuje ponúkať pestrý a zaujímavý obsah.

Pohoda začala komunikáciu na komunite fotosúťažou, vďaka ktorej mohli ľudia vyhrať rôzne ceny vrátane lístkov na festival. Zapojilo sa do nej množstvo ľudí, ktorí sem pridali svoje najlepšie fotky z minulého ročníka Pohody, vďaka čomu Viber komunita získava denne množstvo nových fanúšikov.

Komunity, Samolepky (Stickers) a Chatbot sú populárne nástroje pre komunikáciu s fanúšikmi, ktoré používajú mnohé popredné festivaly v regióne (ako Sziget či Exit), pričom Pohoda je aktuálne najnovším prírastkom v tejto sieti.

„Pri tvorbe samolepiek a obsahu do Komunity sme sa zamýšľali nad tým, čo motivuje a láka našich návštevníkov, aké frázy a výrazy najčastejšie používajú v spojení s Pohodou, a ktoré by sme mohli používať aj v každodennom živote. Spolu s dizajnérmi zo štúdia Milk sme tak pripravili balík samolepiek obsahujúci emotikony a frázy ako: usmievajúce sa slnečnice, „Napravo od zvukára“, „Pohoda je láska“ alebo „Poďme na jedno“. Partnerstvo so spoločnosťou Viber nám dáva šancu vyskúšať nové formy komunikácie a spojenia s našimi návštevníkom. V najužšom tíme Pohody už sme veľkými fanúšikmi samolepiek a Komunity a veríme, že ich budú milovať aj naši návštevníci,“ povedala o spolupráci Suzanne Verschueren, zodpovedná za medzinárodné spolupráce Pohody.

„Sme veľmi radi, že môžeme privítať festival Pohoda ako prvého partnera na Slovensku a predstaviť tak kompletné portfólio služieb, ktoré naša platforma ponúka. Keďže slovenskí užívatelia patria k najaktívnejším v regióne, veríme, že toto partnerstvo nám pomôže osloviť ešte viac používateľov a partnerov a zvýši popularitu messengerovej aplikácie Viber na Slovensku,” doplnila za Viber Daniela Ivanová – manažérka pre rozvoj podnikania, Viber CEE.

Samolepky umožňujú miliónom ľudí vyjadrovať pocity a emócie zábavným vizuálnym spôsobom. V roku 2017 bolo vo svete odoslaných vyše 40 miliárd „Stickerov“, čo potvrdzuje ich obľúbenosť medzi používateľmi.

Pohoda pripravila svoj vlastný balík samolepiek, ktorý obsahuje ich 16 zábavných verzií určených pre milovníkov festivalu. Fanúšikovia sa môžu vyjadrovať touto exkluzívnou formou a komunikovať s priateľmi ešte zábavnejšie.

Samolepky pripravili v slovenskom, českom a anglickom jazyku, čím pokrývajú gro ich návštevníkov ako aj rastúci počet ľudí prichádzajúcich z krajín mimo bývalej spoločnej republiky.

Stiahnutím samolepiek sa používatelia prihlásia k odberu noviniek Chatbota s preklikmi do Komunity. Chatbot je zdrojom rýchlych a zaujímavých informácií a odpovedá tiež na najčastejšie otázky týkajúce festivalu.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu