zdroj foto: EDUXO

Tradičný Večerník pre Bratislavčanov vychádzal v období 1956 až 2006, následne zanikol. Na prelome rokov 2015-2016 sa ho pokúsilo obnoviť vydavateľstvo Star production, ale neuspelo.

Aktuálne vznikol projekt, ktorý chce na titul nadviazať. Stojí za ním Július Banda zo spoločnosti EDUXO. Grafickú podobu tlačeného média zastrešila agentúra prosimsi.top, ktorá vytvorila nové logo a dizajn Bratislavského večerníka.

„Plánujeme ho obnoviť, keďže pred 50 rokmi úplne zanikol a je iba Fan club, po dlhých rokoch ako občianske združenie sa ho pokúsime obnoviť pod našou značkou,“ povedal pre Mediahub.sk Július Banda.

Titul bude vychádzať v mesačnej periodicite a v prípade úspechu plánujú prejsť na týždennú periodicitu, ako uviedol šéfredaktor nového titulu Július Banda, ktorý pôsobí i ako šéfredaktor Rómskeho Magazínu.

Tím redakcie nového večerníka bude tvoriť päťčlenný tím spolupracovníkov, spravodajstvo budú preberať i z tlačovej agentúry.

„Cena bude 1€ a počet strán okolo 36 až 40 strán. Financujem to z vlastného, a vidím tam potenciál, keďže mám Romskymagazin.sk ktorý má sledovanosť,“ uviedol Július Banda.

Nový titul zahŕňa rubriky ako Naša Bratislava, Kultúra, Publicistika, Upozornili ste nás, O Vás, Pre Vás, Poradňa, či Krimi a má fungovať i v online prostredí na stránke www.bratislavsky-vecernik.sk a FB stránke Večerník.

návrh 1. strany obálky nového Bratislavského večerníka, autor grafiky: prosimsi.top (zdroj: J. Banda, 30.7.2019)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu