Spoločnosť IN TV požiadala 11. februára na Úrade priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na názov Dobré správy. Rovnaký názov používa pritom televízia TA3. Len nedávno dokonca Úrad vlády spustil eurofondovú kampaň ktorej hlavným motívom je fiktívna spravodajská relácia Dobré správy.

Reláciu s rovnakým názvom má ale vo svojej programovej ponuke televízia TA3 už niekoľko rokov.

Relácu Dobré správy moderuje Pavol Kirinovič a Petra Ázacis a v 40 minútovom bloku divákom prezentujú prehľad dobrých správ z domáceho a svetového diania, zo sveta kultúry a športu.

Úlohou Dobrých správ vo vysielaní televízie TA3 je vytvoriť pohodu a doslova neobťažovať divákov kauzami, či ťažkými témami.

Televízia názov relácie Dobré správy používa už minimálne 5 rokov, no nemá na názov registrovanú ochrannú známku.

Televízia IN TV vznikla len nedávno a svoje testovacie vysielanie v DVB-T spustila len v polovici decembra 2015. Čítaj viac.

Spoločnosť IN TV požiadala 11. februára 2016 na Úrade priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na názov Dobré správy vo viacerých kategóriách, vrátane kategórií:

„Televízne vysielanie, spravodajské programy (služby); poskytovanie televíznych spravodajských programov; príprava spravodajských programov pre vysielanie; spravodajstvo pre rozhlas a televíziu (služby).“

Spravodajský obsah televízii bude dodávať občianske združenie InfoVojna, za ktorým stojí Norbert Lichtner, bývalý zakladateľ kontroverzného internetového rádia Slobodný vysielač.

Šéfredaktorom hlavného večerného spravodajstva IN TV má byť Ľubomír Huďo, bývalý moderátor kontroverzného internetového rádia Slobodný vysielač a redaktor kontroverzného časopisu Zem&Vek. V minulosti pôsobil i ako redaktor verejnoprávnej RTVS.

Spoločnosť IN TV, ktorá televíziu vlastní si aktuálne podala žiadosť aj o udelenie ochrannej známky na názov Televízne správy. Čítaj viac.

V decembri 2015 Úrad vlády spustil eurofondovú televíznu kampaň v ktorej používa rovnaký názov: Dobré správy, no ani Úrad vlády nemá značku zaregistrovanú na Úrade priemyselného vlastníctva SR. Čítaj viac o kampani.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu