Vzniká nový ženský magazín MIA? Vydavateľstvo Perex, ktoré vydáva denník Pravda, požiadalo 19. februára na Úrade priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky pre logo a názov MIA.

Ochrannú známku vydavateľstvo žiada pre tieto kategórie tovarov a služieb: „16-Tlačoviny; časopisy (periodiká); tlačené reklamné materiály, 35 – Vydávanie reklamných textov.41 – Vydávanie textov (okrem reklamných).“

Logo MIA:

Mia titul Perex

Nedávno bol uvedený na trh ženský magazín LENNA a približne pred rokom aj magazín EVITA.

Magazín LENNA bol uvedený na trh 16. januára 2016 verejnosti neznámym vydavateľstvom I-AMZ a jeho cieľovú skupinu tvoria čitateľky vo veku 30+. Časopis má ambíciu byť „pre ženy, ktoré majú odvahu učiť sa z chýb a žiť po svojom,“ ako uviedla o novom časopise jeho šéfredaktorka Miriam Andrisová. O marketing magazínu LENNA sa stará vydavateľstvo Bauer Media SK. Čítaj viac.

Magazín EVITA je magazín vydavateľstva Mafra Slovakia, ktorý prišiel na trh len v apríli 2015 a v krátkom čase dosiahol prekvapivo dobré predajné výsledky, keď hlavne vďaka spojeniu so známou tvárou si doslova podmanil srdcia čitateliek vo veľmi krátkom čase. V decembri 2015 dokonca EVITA predbehla v predaji tradičného hráča trhu ženských magazínov – časopis EVA. Čítaj viac.

Na trhu fungujú dva tradičné tituly ženských magazínov – EMMA vydavateľstva News and Media Holding a EVA vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia, ktoré patria dlhodobo medzi najpredávanejšie magazíny segmentu.

News and Media Holding je najväčšie vydavateľstvo na Slovenskom trhu.

Jeho titul EMMA v októbri 2015 prešiel redizajnom a v januári 2016 uviedol na trh aj nový titul, ako subbrand EMMY pod názvom EMMA Antistresové omaľovánky. Čítaj viac.

audit nakladu EMMA, EVITA, EVA-december 2015-tabulka Masmedialne.info, zdroj dat ABC SR
audit nákladu EMMA, EVITA, EVA za mesiac december 2015, tabuľka Masmediálne.info, zdroj dát ABC SR

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu