Konkurencia onedlho zmení svoj web o médiách, reklame a marketingu. Web odborného magazínu Stratégie sa nemenil už od júla 2010*, kedy ho získala Mafra Slovakia (Ecopress) od vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia.

Onedlho, možno už od 5. februára, ale najneskôr v marci prejde web Stratégie.sk významným redizajnom, ktorý bude zahrňovať nielen nový layout dizajn a nové členenie rubrík, ale i nové CMS.

Nový web bude i responzívny, t.j. zobrazenie obsahu sa bude automaticky prispôsobovať zariadeniu na ktorom ho užívateľ prezerá (mobil, tablet, PC).

Stratégie onedlho zároveň posilní i svoj obsah o mediálne témy. Redakcia totiž aktuálne hľadá nového kolegu, ktorý by nahradil Ivana Kraska, ktorý odišiel do televízie Markíza na oddelenie vývoja, výskumu  a lokálnej produkcie.

Konkurenciou pre Strategie.sk sú na Slovensku weby Masmedialne.info, Medialne.sk, Omediach.com, Radia.sk a MediaBoom.sk a v Čechách weby Mediar.cz, Strategie.cz, Mediaguru.cz, Mediamania.cz, RadioTV.cz a MaM.cz. Posledný menovaný web prešiel len nedávno redizajnom. Zoznam všetkých webov > pozri

Zisťujem podrobnosti o redizajne, oslovil som Vladimíra Mužíka, výkonného riaditeľa vydavateľstva Mafra Slovakia. Správu aktualizujem.

Aktualizované 4.2.2016:

„My Stratégie ale teraz neprerábame….To je ten problém….,“ uviedol pre Masmediálne.info Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ vydavateľstva Mafra Slovakia.

Priamo z vydavateľstva Mafra Slovakia, od viacerých zamestnancov mám ale informáciu, že Stratégie.sk aktuálne redizajnom prechádzajú, zmeny by sa mali udiať vo februári, resp. najneskôr do konca marca tohto roka.

„Momentálne sa sústreďujeme na HNonline.sk. O Stratégiách diskutujeme vo vydavateľstve už dlhšiu dobu, prídu na rad, keď sa vyladí nový web,“ doplnila pre Masmediálne.info Andrea Szöcsová, riaditeľka pre digitálne médiá vydavateľstva Mafra Slovakia.

Predchádzajúca podoba webu, ešte v čase keď Strategie.sk vlastnilo vydavateľstvo Sanoma Magazines Slovakia:

Strategie.sk v roku 2011

Súčasná podoba webu, keď je v rukách vydavateľstva Mafra Slovakia:

Strategie.sk v roku 2016, 2.februar

 

*Oprava: Redizajnom prešiel web Stratégie.sk v máji 2012, teda už v čase, keď web vlastnilo vydavateľstvo Ecopress, predchodca vydavateľstva Mafra Slovakia. Pribudli aj nové sekcie blogov a komentárov a väčšie prepojenie na sociálne siete.

O vydavateľstve Mafra Slovakia

Vydavateľstvo Ecopress pôsobilo na slovenskom trhu od roku 1992. Od 1. januára 2015, po jeho prevzatí, zmenilo názov na MAFRA Slovakia a je súčasťou holdingu Agrofert podnikateľa Andreja Babiša.

MAFRA vydáva na Slovensku denník Hospodárske noviny, ženský magazín Evita, odborné tituly, ako Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca.

Prevádzkuje portál Hnonline.sk a online televíziu pod názvom HNtelevízia, či portál AAAdopyt.sk.

V novembri 2015 vydavateľstvo uviedlo na trh nový týždenník, ktorý bude vychádzať ako príloha denníka Hospodárske noviny, pod názvom HN magazín. Čítajte viac.

Zároveň v decembri 2015 začal vychádzať aj redizajnovaný magazín STAR, ktorý vydavateľstvo prevzalo v novembri od vydavateľstva STARmedia. Čítajte viac.

Vydavateľstvo expanduje aj so svojími online projektmi, keď v decembri 2015 spustilo video portál pod názvom Pusti.to a doplnilo tak video obsah, ktorý ponúka ich online HNtelevízia, ktorá funguje len od mája 2015. Čítajte viac.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu