Spoločnosti Vodafone Germany a TNS Infratest získali od Nemeckej asociácie pre výskum trhu (BVM) cenu za inováciu. Spoločnosti ju získali za spoločný projekt „Continental Drift Platform“ – trhový simulátor, ktorý pomáha poznať a využiť príležitosti a sledovať konkurenčné stratégie na trhu mobilných telefónov.

Týmto týmto prístupom sa podarilo spoľahlivo a komplexne modelovať a predpovedať zmeny na zložitom a silne konkurenčnom trhu mobilných telefónov.

Toto ocenenie za inovácie udeľuje BVM pravidelne každý rok. Spoločnosti ho získavajú hlavne za inovatívne metódy alebo riešenia, ktoré sú vysoko efektívne a účinné v porovnaní s už existujúcimi prístupmi.

„Continental Drift Platform“ využíva riešenie TNS ValueManager, ktoré predpovedá strategické zmeny na trhu mobilných telefónov, na základe ktorých môže Vodafone následne optimalizovať štruktúru taríf, a tým získava silnú a okamžitú hodnotu.

Simulátor pokrýva celý trh mobilných telefónov a zahŕňa aj všetky podsegmenty, ako napríklad poplatky za paušály, kredity a kombinované služby ako aj poplatky za hlasové a dátové služby. Platforma umožňuje spoločnosti Vodafone predvídať strategické zmeny na tomto extrémne dynamickom trhu. Presne a efektívne simuluje analýzu  „čo ak“, a to hlavne pre zavedenie nových sadzieb a pre príslušné konkurenčné reakcie.

„Jednou zo špecifických úloh tohto prístupu je prispôsobiť simulačný model tomu, aby aj pri nižších nákladoch okamžite reagoval na rýchlo sa meniacu situáciu na trhu. Docielili sme to vytvorením štandardného modelu, ktorý je navrhnutý tak, aby sa už dodatočne upravovali a aktualizovali len individuálne časti  simulačnej platformy,“ vysvetlil Thomas Liehr, Senior Director Innovation & Product Development, TNS Infratest.

Agentúra TNS Slovakia vznikla 1.1.2011 spojením agentúr TNS SK a TNS AISA Slovakia, na Slovensku poskytuje svoje služby od roku 1995. Zamestnáva 80 kvalifikovaných zamestnancov a okolo 150 vyškolených anketárov pre osobné dopytovanie. Je členom európskej asociácie marketingového výskumu ESOMAR a na Slovensku aj členom SAVA (Slovenská asociácia výskumných agentúr), Britskej obchodnej komory a združenia Global Compact. Pre zabezpečenie maximálnej kvality služieb dodržuje pri otázkach a spracovaní údajov pravidlá a princípy týchto organizácií.

Na základe dlhoročnej expertízy a popredných riešení radí TNS svojim klientom pri ich špecifických stratégiách rastu, či už pri vstupe na nové  trhy, inováciách, prechode zákazníkov medzi značkami či riadení vzťahov so zákazníkmi a zamestnancami. Celosvetová sieť TNS, ktorá pokrýva 80 krajín, zrealizovala so spotrebiteľmi viac rozhovorov ako ktokoľvek iný, a preto dokonale pozná individuálne ľudské správanie a postoje spotrebiteľov v každom kultúrnom, ekonomickom a politickom regióne.

Skupina TNS patrí do sietí Kantar Group a WPP.

Zdroj: TNS Slovakia

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu