Vodka St. Nicolaus v novom kreatívnom koncepte otvára množstvo nečakaných príbehov a mení všednosť na nezabudnuteľné zážitky a výnimočnú zábavu.
Túto ideu v televíznom spote podporuje vizuálne atraktívna forma split screen, ktorá mu dodáva charakter a atmosféru hudobných videoklipov.
Ikonickým symbolom novej kampane je neónový nápis s headlinom „Otvor príbeh“. Agentúra SCR okrem TV spotu pripravila pre St. Nicolaus aj OOH a POS materiály.
Cieľom kampane bolo zvýšiť imidžové atribúty značky a profilovať ju ako katalyzátora zábavy.
„NICOLAUS EXTRA JEMNÁ VODKA je najpredávanejšou vodkou na našom trhu. Mimoriadne vysokej obľube sa teší predovšetkým u mladých. Keďže nároky tejto cieľovej skupiny časom stúpajú, zamerali sme sa na posilnenie ašpiratívnosti značky tak, aby si dlhodobo udržala súčasných a zároveň oslovila nových spotrebiteľov. Išlo nám o to posunúť vnímanie značky bližšie k prémiovosti pri zachovaní cenovej dostupnosti,“ vysvetľuje Lucia Grancová, Client Service Director agentúry SCR.
Vizitka kampane:
Creative Director: Patrik Kmeč
Client Service Director: Lucia Grancová
Art Director: Tomáš Makovický, Michal Gabriž
Copywriter: Igor Petrikovič
Account manager: Jana Botková
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Max Turek
Pozrite si printy z kampane: