Volkswagen spustil nový informačný portál pre médiá

repro foto: titulka www.volkswagen-newsroom.com

Volkswagen spustil nový informačný portál pre novinárov, blogerov, online tvorcov a fanúšikov značky. Portál Volkswagen Newsroom odteraz spája najdôležitejšie informácie, príbehy, obrázky, videá a obsahy sociálnych sietí zo sveta značky Volkswagen.

Pre prispievateľov do médií sa tým nový online nástroj stáva centrálnou informačnou platformou a zdrojom pre rešerše. Fanúšikom značky poskytuje interaktívny zážitok.

Oddelenie komunikácie značky Volkswagen portálom Newsroom výrazne rozšírilo svoju ponuku obsahov. Užívatelia majú k dispozícii vyše 9.000 obrázkov, 1.500 textov a 500 videí. Okrem toho na internetovej stránke nájdu exkluzívne a prekvapujúce príbehy o značke Volkswagen.

Pri vývoji portálu bolo primárnym cieľom rozšírenie obsahu a jednoduchosť prístupu. Preto sú všetky ponúkané materiály prístupné priamo bez prihlasovacieho procesu (hesla) a sú dostupné niekoľkými klikmi.

Vstupné texty podporujú užívateľa pri orientácii, inteligentné vyhľadávacie a filtračné funkcie pomáhajú pri cielenom vyhľadávaní textov, obrázkov a videí.

Aj nová funkcia sťahovania dát je koncipovaná maximálne užívateľsky pozitívne. Užívateľ si môže zo všetkých ponúkaných materiálov zostaviť individuálne informačné balíky.

Pri tom pomáha nákupný košík, ktorého obsah sa dá stiahnuť ako súbory ZIP. Na želanie je možné súbory priamo poslať tretím osobám.

Novinkou je aj integrácia všetkých kanálov sociálnych sietí. Štartovacia strana zobrazuje aktuálne tweety a videá z kanálov Twitter a YouTube. Tu značka každodenne uverejňuje novinky k témam zo sveta značky Volkswagen. Všetky obsahy internetovej stránky sa okrem toho dajú zdieľať cez Facebook a Twitter.

Oddelenie komunikácie Volkswagen naďalej pomáha médiám aj osobne, rovnako ako v minulosti. Pre vyhľadávanie správnej kontaktnej osoby sú uložené kontaktné údaje vyše 60 medzinárodných tlačových hovorcov a komunikátorov.

Prostredníctvom správ z Volkswagen Newsroom sa okrem toho užívatelia môžu nechať informovať o novinkách zo sveta značky prostredníctvom e-mailu.

(ts)