zmensene_logo-VOYO.sk_-_logo
Video on-demand platforma
VOYO.sk má za sebou rok od spustenia svojej plnej prevádzky. Za tento čas zaznamenala lokálna verzia systému mediálnej skupiny CME viacero úspechov.

Značka VOYO.sk si v segmente videoportálov vybudovala najvyššiu spontánnu znalosť medzi užívateľmi internetu. Podľa prieskumu na reprezentatívnej vzorke on-line populácie* pozná VOYO.sk až 53 % respondentov. Na ďalších priečkach sa umiestnili Joj.sk (23 %), Markíza.sk (14 %), Huste.tv (11 %) a YouTube.com (8 %).

Niekoľkodesaťtisícová základňa predplatiteľov služby VOYO.sk kontinuálne rastie, v súčasnosti je v systéme celkovo zaregistrovaných viac než 550-tisíc užívateľov.

voyo.sk
repre foto: www.voyo.sk

“Slovenský užívateľ si postupne nachádza cestu aj k platenému obsahu, ktorý ponúka služba VOYO. Som preto veľmi rád, že na VOYO.sk je registrovaný už každý desiaty Slovák,“ povedal šéf video on-demand platformy Peter Šturdík.

VOYO.sk umožňuje v rámci jednoduchého mesačného paušálu vo výške 5,99 eur s DPH sledovanie kompletného obsahu bez akéhokoľvek obmedzenia. V ponuke je už teraz vyše tisíc filmových titulov od viacerých popredných svetových filmových štúdií, pričom ich počet do konca roku 2013 prekročí hranicu 1 500 filmov.

Ďalšími atraktívnymi zložkami VOYO.sk sú desiatky domácich ale aj svetových seriálových hitov, dokumenty, rozprávky a priame prenosy z tých najlepších športových podujatí. K dispozícii sú tiež prémiové filmové tituly za jednorazový poplatok.

Predplatitelia VOYO.sk majú aj exkluzívny prístup k TV archívom staníc Markíza, Doma a Dajto, ako aj k ich vybraným live streamom v SD a HQ kvalite. Čerešničkou na torte je neobmedzené vysielanie športového kanálu Nova Sport a trojica on-line lineárnych kanálov VOYO Cinema, VOYO Family a VOYO News.

VOYO.sk je okrem primárnej internetovej distribúcie dostupné aj užívateľom čoraz širšieho počtu inteligentných smart televízorov Panasonic a LG, ako aj mobilných zariadení najnovšej generácie bežiacich na platforme iOS.


PR oddelenie TV Markíza


 * Zdroj: on-line prieskum, zber Mediaresearch (533 respondentov, 4. kvartál 2012)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu