Všimli sme si: Operátori Orange a Telekom použili v reklamnom spote rovnaký motív mesiaca

Ako prvý bol nasadený spot mobilného operátora Orange z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett, vzápätí s rovnakým motívom nasadila spot i spoločnosť Telekom z dielne agentúry MUW/Saatchi&Saatchi.

„Takéto veci sa bohužiaľ stávajú, nie je to nič príjemné. No aj keď sa môže zdať, že je to to isté, tak celkom nie je – v našom prípade je to použité len ako vtipné uzavretie spotu a podstata príbehu je inde, pričom v prípade Orange je celá kreatíva postavená na tom. Nemyslime si však, že prišlo k nejakej „priemyselnej špionáži“, vyjadriť časovo počet mesiacov cez reálne mesiace zas nie je alchýmia,“ uviedla pre Mediahub.sk Tatiana Hrutková, Unit Director reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Kalendárne mesiace v paušáli zadarmo v spote symbolizujú vizuálnou metaforou planéty mesiaca.

Orange použil slogan „Orange TV na optike na 6 mesiacov zadarmo“ a Telekom „Dva mesiace bez míňania dát so streamon ako darček.“ Pozrite si oba spoty:

repro foto: spot Orange

repro foto: spot Telekom