Po sérii skvelých spotov posledných rokov náborovej kampane VUT prichádza ďalšia.

Pre VUT na novej kampani pracovala režisérka Karolina Zalabáková a copywriterka Pavla Ondrušková.

„Vysoké učení technické v Brne spustilo novú náborovú kampaň pre uchádzačov, presnejšie pre uchádzačky. Kampaň je zameraná na nedostatok žien v technických odboroch. Chce odradiť od stereotypov, že na technické odbory dievčatá nepatria. Pod heslom Sem patrím chce ukázať, že ženy na techniku patria. V hlavnom videu distribuovanom prostredníctvom YouTube hrajú hlavne Alena Doláková a Johanka Muchová. Hlavný spot sprevádzajú aj rozhovory, napríklad so šéfkou českej pobočky Googlu Tatianou Le Moigne. Všetky videá sú zverejnené na kampaňovej microsite Technickyvzato.cz,“ uviedol Médiář.cz.

Spot v roku 2013 záujem o špecifickú komunikáciu VUT odštartoval:

V roku 2014 nasledoval spot Vlk z VUT. Spot bol vytvorený pre Fakultu elektrotechniky a komunikačných technológií:

Minuloročná kampaň:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu