Už o pár dní sa začne najväčší festival reklamy Cannes Lions.
Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett pri tejto príležitosti na Slovensku opäť spustila súťaž Cannes Predictions 2014 , v ktorej môžete predpovedať, ktorá reklama v Cannes tento rok uspeje.
Otestujte svoje skúsenosti v reklame, svoju intuíciu, alebo len tak so šťastím zahlasujte.
Vyskúšate si prácu porotcu, vyberiete 10 reklám a môžete dokonca vyhrať auto s plnou nádržou na celý týždeň. Čo poviete? >> pozri
Ja som to skúsil, zahlasoval a môžete sa inšpirovať.
Michael Gold
Tieto reklamy som vybral, ako „jasných“ :) víťazov Levov pre rok 2014!
Spot of the Week 2014/4: Guinness „Sapeurs“
Project Daniel – Not Impossible’s 3D Printing Arms for Children of War-Torn Sudan
Magic Of Flying: Digital Innovation Case Study Movie
Terre de Hommes Sweetie
HBO GO – Awkward Family Viewing
P&G — Old Spice Smellcome to Manhood/Momsong
350 Action – Climate Name Change
Adidas – D Rose Jump Store
Newcastle Brown Ale – If We Made It
Honda „Hands“
Zdroj reklám: Cannes Predictions 2014/YouTube, zdroj grafiky: Wiktor Leo Burnett