Už o pár dní sa začne najväčší festival reklamy Cannes Lions.

Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett pri tejto príležitosti na Slovensku opäť spustila súťaž Cannes Predictions 2014 , v ktorej môžete predpovedať, ktorá reklama v Cannes tento rok uspeje.

Otestujte svoje skúsenosti v reklame, svoju intuíciu, alebo len tak so šťastím zahlasujte.

Vyskúšate si prácu porotcu, vyberiete 10 reklám a môžete dokonca vyhrať auto s plnou nádržou na celý týždeň. Čo poviete?  >> pozri

Ja som to skúsil, zahlasoval a môžete sa inšpirovať.

Michael Gold

Tieto reklamy som vybral, ako „jasných“ :) víťazov Levov pre rok 2014!

Spot of the Week 2014/4: Guinness „Sapeurs“

 

Project Daniel – Not Impossible’s 3D Printing Arms for Children of War-Torn Sudan

 

Magic Of Flying: Digital Innovation Case Study Movie

 

Terre de Hommes Sweetie

 

HBO GO – Awkward Family Viewing

 

P&G — Old Spice Smellcome to Manhood/Momsong

 

350 Action – Climate Name Change

 

Adidas – D Rose Jump Store

 

Newcastle Brown Ale – If We Made It

 

Honda „Hands“

 

Zdroj reklám: Cannes Predictions 2014/YouTube, zdroj grafiky: Wiktor Leo Burnett

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu