O čom sme informovali už 23. februára sa stane skutočnosťou, od stredy 13. apríla príde na trh nový ženský magazín pod názvom MiA. Stane sa mesačnou prílohou denníka Pravda. Cena denníka v deň vydania so supplementom MiA ostáva nateraz nezmenená.

MiA-ukažka strany prveho vydania
zdroj: Perex

Nová príloha denníka Pravda má prinášať, podľa vydavateľstva „ podnetné a inšpiratívne čítanie z rôznych oblastí. Nový magazín je určený predovšetkým pre ekonomicky aktívne ženy, pestrým obsahom však oslovuje každého, kto sa zaujíma o módu, zdravie, rodinu či útulný a trendy domov.“

V magazíne čitateľky objavia aj tipy a trendy o bývaní, cestovaní, zdravom životnom štýle. Magazín prinesie rozhovory s osobnosťami, ktorým nazrie do kariérneho a osobného života. V magazíne nebudú chýbať ani články o celebritách.

Vydavateľstvo Perex náklad svojho denníka Pravda nepodrobuje auditu združenia Audit Bureau of Circulations Slovakia (ABC SR), tak ako iné denníky (SME, Hospodárske noviny, Plus Jeden Deň, alebo Nový Čas), preto nie je možné ho verifikovať. Na svojej webovej stránke však vydavateľstvo Perex uvádza, že priemerný denný predaný náklad bol v roku 2015 viac ako 42 tisíc výtlačkov.

Nový mesačník MiA, ako supplement denníka Pravda sa stane reálnym konkurentom pre ženské magazíny, ako sú EVA, EMMA, EVITA, alebo novo uvedený magazín LENNA, či pre prílohu denníka SME s názvom SME Ženy, ktorá je určená rovnakému okruhu čitateliek a vychádza v takmer rovnakom náklade.

Pozrite si predaj ženských mesačníkov EVA, EMMA a EVITA (po kliknutí sa tabuľka zväčší):

Priemerny tlaceny a predany naklad magazinov EVA, EMMA, EVITA, 2015, jan.2016, tabulka-Masmedialne.info, zdroj dat-ABC SR - tabulka
Priemerný tlačený a predaný náklad magazínov EVA, EMMA, EVITA, 2015, jan. 2016 (tabuľka: Masmediálne.info, zdroj dát: ABC SR)

Magazín EVITA je magazín vydavateľstva Mafra Slovakia, ktorý prišiel na trh len v apríli 2015 a v krátkom čase dosiahol prekvapivo dobré predajné výsledky, keď hlavne vďaka spojeniu so známou tvárou (spisovateľkou Evitou Urbaníkovou) si doslova podmanil srdcia čitateliek vo veľmi krátkom čase. V decembri 2015 dokonca EVITA predbehla v predaji tradičného hráča trhu ženských magazínov – časopis EVA. Čítaj viac.

Na trhu fungujú dva tradičné tituly ženských magazínov – EMMA vydavateľstva News and Media Holding a EVA vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia, ktoré patria dlhodobo medzi najpredávanejšie magazíny segmentu.

Magazín LENNA bol uvedený na trh len nedávno 16. januára 2016 verejnosti neznámym vydavateľstvom I-AMZ a jeho cieľovú skupinu tvoria čitateľky vo veku 30+. Časopis má ambíciu byť „pre ženy, ktoré majú odvahu učiť sa z chýb a žiť po svojom,“ ako uviedla o novom časopise jeho šéfredaktorka Miriam Andrisová. O marketing magazínu LENNA sa stará vydavateľstvo Bauer Media SK. Čítaj viac.

Ukážka layout dizajnu strán nového magazínu MiA:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu