Magazín Star začne od budúceho týždňa po novom vydávať, ako svoj týždenník vydavateľstvo MAFRA Slovakia. Mafra v magazíne plánuje obsahové a dizajnové zmeny. Úvodnú marketingovú kampaň na podporu predaja plánuje vydavateľstvo odštartovať do konca roka.

„Rozhodli sme sa rýchlo, ale nie urýchlene. Na jar tohto roku sme spustili úspešný ženský magazín Evita, Star je ďalší krok, ktorým rozširujeme aktivity vydavateľstva v lifestylovom segmente, “ povedal Ivan Hamšík, šéf obsahu vydavateľstva MAFRA Slovakia.

„Určite v časopise urobíme zmeny, ktoré sa prejavia ešte pred koncom roka. Keďže máme ambíciu predávať viac, ako doteraz, plánujeme aj kampaň na podporu predaja,“ doplnil Hamšík.

Magazín Star s bulvárnym obsahom v minulosti patril do portfólia vydavateľstva Star production majiteľky Márie Rehákovej, ktorá ho vydávala od roku 2005 až do septembra 2014. Do portfólia vydavateľstva Star production patria napríklad ženské tituly, ako sú ženskýweb.sk, Slovenka, Šoubiz, LaFemme, Praktická Slovenka, či Zdravie rodiny.

Posledný vlastník magazínu bol Branislav Záhradník a jeho spoločnosť STARmedia od ktorej magazín aktuálne získalo vydavateľstvo Mafra.

Branislav Záhradník pôsobil v Slovenskej televízii, ako člen vedenia zodpovedný za vzťahy s verejnosťou (PR), neskôr bol generálnym riaditeľom Dopravného podniku Bratislava, podniká v oblasti médií a Public relations a dlhé roky je poslancom mestskej časti Bratislava-Karlova Ves.

„Som rád, že sa podarilo týždenníku nájsť zázemie vo vydavateľskom dome, ktorý zabezpečí jeho ďalší rozvoj. Prajem Mafre so Starom úspech a veľa spokojných čitateľov, “ povedal Branislav Záhradník.

Šéfredaktorkou magazínu STAR je Andrea Jovanovič, ktorá predtým pôsobila, ako šéfredaktorka denníka Plus JEDEN DEŇ vydavateľstva 7 PLUS (po novom News and Media Holding) a šéfredaktorka týždenníka Rytmus života vydavateľstva Bauer Media. Pôsobila ale aj ako redaktorka v denníku Nový Čas vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia.

Priemerný tlačený náklad magazínu STAR za obdobie január-august 2015, bol 9 732 kusov a priemerný predaný náklad bol 6 240 kusov na jedno vydanie. Dáta pocházdajú z výsledkov auditu nákladov periodickej tlače združenia Audit Bureau of Circulations (ABC Slovakia).

STAR sa nachádza v audite ABC SR ako dvojtýždenník, keďže pod posledným vedením fungoval s touto periodicitou. Na trhu ale vychádzal zväčša v  týždennej periodicite, už od svojho vzniku v roku 2005.

Pozrite si náklad dvojtýždenníka STAR za obdobie január až august 2015 (po kliknutí sa tabuľka zväčší):

zdroj: ABC Slovakia
Priemerný tlačený a predaný náklad magazínu STAR za obdobie január-august 2015 (zdroj: ABC Slovakia)

 

O vydavateľstve Mafra Slovakia

Vydavateľstvo Ecopress pôsobilo na slovenskom trhu od roku 1992. Od 1. januára 2015, po jeho prevzatí, zmenilo názov z Ecopress na MAFRA Slovakia a je súčasťou holdingu Agrofert podnikateľa Andreja Babiša.

MAFRA vydáva na Slovensku denník Hospodárske noviny, ženský magazín Evita, odborné tituly, ako Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje stretnutia pre odbornú verejnosť.

V piatok 6. novembra vydavateľstvo uviedlo na trh nový týždenník, ktorý bude vychádzať ako príloha denníka Hospodárske noviny, pod názvom HN magazín. Viac informácií.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu