Vydavateľstvo Mafra Slovakia prichádza na trh s novým ženským magazínom, ktorý doteraz v jej portfóliu chýbal - obr.Nový magazín pre ženy Evita začne vychádzať už od pondelka 27. apríla, ako mesačník, v rozsahu 148 strán a za cenu 2,40 eura. Je dostupný aj pre predplatiteľov. Cieľovou skupinou sú ženy vo veku 25+. Tvárou časopisu je bývalá rozhlasová moderátorka, v súčasnosti autorka ženskej literatúry Evita Urbaníková.

„Myslíme si, že v ženskom segmente je priestor pre produkt, ktorý sme pripravili. Slovenské ženy si jednoducho zaslúžia časopis, ktorý sa na nič nehrá a ponúka skutočný život, „ povedal Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ vydavateľstva MAFRA Slovakia.

Aj preto vydavateľstvo oslovilo k spolupráci známu autorku ženskej beletrie Evu Evitu Urbaníková, majiteľku vydavateľstva Evitapress.

„Knihy Evity Urbaníkovej patria na slovenskom trhu k jedným z najpredávanejších. Evita pozná svoju cieľovú skupinu a čitateľky poznajú Evitu. To všetko sme zvážili aj pri výbere názvu a charakteru nového mesačníka s názvom Evita, „ vysvetľuje Ivan Hamšík, riaditeľ pre obsah vo vydavateľstve MAFRA.

„Veríme, že rovnako ako knihy od Evity, aj mesačník Evita bude skutočným príbehom s úspešným koncom,“ doplnil.

„Nový titul zameraný na ženy dopĺňa rozmanitosť celého portfólia mediálneho domu MAFRA, zároveň je to ďalší krok v plánovanej rastovej stratégii na mediálnom trhu u nás a aj na Slovensku,“ hovorí predseda predstavenstva mediálnej skupiny MAFRA Štěpán Košík.

Pozrite si reklamný video spot:

Vydavateľstvo ešte pred samotným vydaním spustilo kampaň na sociálnych sieťach v podobe stránky pre fanúšikov, pričom za necelý deň získala viac ako tisíc fanúšikov. Momentálne ich je viac ako 5 tisíc, ale číslo stále rastie. Spolu s teasingovou kampaňou na sociálnej sieti spustilo vydavateľstvo MAFRA Slovakia aj predajnú akciu na predplatné.

MAFRA Slovakia vydáva Hospodárske noviny a odborné tituly, ako sú Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca. Prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a Strategie.sk a organizuje stretnutia pre odbornú verejnosť.

Vydavateľstvo pôsobí na slovenskom trhu od roku 1992. K 1. januáru 2015 zmenilo názov z ECOPRESS na MAFRA Slovakia. Je súčasťou mediálnej skupiny MAFRA, ktorá patrí pod holding Agrofert českého podnikateľa a politika slovenského pôvodu Andreja Babiša.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu