Vydavateľstvo Mafra Slovakia oznámilo na svojom mediálnom webe ukončenie magazínu Star. Tento magazín začal pod vydavateľstvom Mafra vychádzať len pred piatimi mesiacmi, kedy ho prevzalo od vydavateľstva STARmedia Branislava Záhradníka. Ako dôvod Mafra uviedla, že magazín nemá za sebou silný biznis model.

„Týždenník Star v našom vydavateľstve vychádzal od novembra minulého roka. Urobili sme všetky kroky, aby sme Star posunuli na vyššiu úroveň, vrátane predaja. Sčasti sa nám to podarilo, ale výsledky neboli úplne podľa našich predstáv. Preto sme sa rozhodli vydávanie Staru ukončiť, “ povedal Ivan Hamšík, šéf obsahu vydavateľstva Mafra Slovakia pre portál Stratégie.sk. 

Pod vedením vydavateľstva Mafra Slovakia magazín dosahoval predaj v priemere 5 834 výtlačkov (dostupné dáta za obdobie november 2015 – január 2016).

Pri predchádzajúcom vlastníkovi bol priemerný predaný náklad 6 240 výtlačkov (dáta za obdobie január až august 2015).

Dáta pochádzajú z výsledkov auditu nákladov periodickej tlače združenia Audit Bureau of Circulations (ABC Slovakia).

Magazínu STAR teda nepomohol ani redizajn a ani čiastočný rebranding, do jeho obsahu pribudol aj kompletný týždenný televízny program obsahujúci až 17 staníc. Magazínu nepomohlo ani zníženie ceny na 0,49 eur z pôvodných 0,83 eur.

Reštart magazínu STAR sprevádzala dokonca i launch kampaň, ktorá bola z dielne reklamnej agentúry Creative Department Simony Bubánovej. Kampaň zahŕňala spoty v televízii, v rádiách, ale i outdoor promotion.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu