foto: NMH

Vydavateľstvo prepojilo redakcie dvoch svojich strategických titulov, portálu Pluska.sk a denníka Plus Jeden Deň. Proces prebiehal takmer 10 mesiacov a rovnaké transformačné procesy čakajú i na ďalšie tituly vydavateľstva, najbližšie bude nasledovať najčítanejší slovenský týždenník Plus 7 dní.

Redakcie oboch titulov sa po novom zlúčili do jednej „realizovala sa kompletná prerábku workflow pre potreby moderného multiplatformového newsroomu s novými pozíciami ako plánovací editor, social media editor a audience traffic manager, “ uviedlo vydavateľstvo.

Po novom tak redaktori spracúvajú obsah pre všetky platformy súčasne, píšu do printu, na web, točia videá a prispievajú na sociálne siete.

„Cieľom tohto projektu je posilniť identitu brandu Plus JEDEN DEŇ s dôrazom na onlineovú činnosť redakcie a digital first prístup,“ povedal generálny riaditeľ vydavateľstva News and Media Holding Peter Mertus.

Šéfkou novo vzniknutého newsroomu sa stala Ivana Mandáková.

Na vytvorení newsroomu sa podieľala anglická konzultačná spoločnosť Institute for Media Strategies v spolupráci so šéfredaktorkou denníka Ivanou Mandákovou a Martinom Janáčkom, vedúcim digitálnej sekcie Plus JEDEN DEŇ a PLUS 7 DNÍ.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu