foto: Masmediálne.info

Vydavateľstvo News and Media Holding uviedlo na trh 22. júna nové redizajnované číslo ženského magazínu Zdravie a vzápätí spustilo aj relaunch kampaň.

„Kampaň sme vytvárali in house, pod dohľadom Martina Mistríka zo štúdia Zelená lúka. Idea kampane je priamo spojená s kompletným redizajnom Zdravia a teda jej účel je v čo najväčšej miere odpromovať zmenu, ktorou časopis prešiel, jednak čo sa týka grafiky, loga a celkového omladenia. Zároveň však kladieme doraz na to, že Zdravie ostáva stále časopisom plným odborných rád pre každého, len v trochu krajšom šate,“ povedala pre Masmediálne.info Nina Raučinová, brand manažérka magazínu Zdravie vydavateľstva News and Media Holding.

„Timing kampane je júl, zahŕňa OOH, TV a rádio, plus bannerová online podpora a cross promo,“ doplnila Nina Raučinová.

vizual billboardu relaunch kampan Zdravie, zdroj News and Media Holding
vizuál billboardu (zdroj: News and Media Holding)

Časopis Zdravie je najčítanejším slovenským mesačníkom a na trhu je už 72 rokov.

Nový dizajn pre magazín vytvoril Martin Mistrík zo štúdia Zelená Lúka, držiteľ ocenenia Národná cena za dizajn 2016.

Nové číslo vyšlo 22. júna za nezmenenú cenu 1,69 € na titulke s herečkou Zuzanou Šebovou, ktorá sa tak nepriamo stala i tvárou OOH kampane.

„Z charakteru titulu vzišiel aj claim Podčiarknuté odborníkmi. To sa premietlo do vizuálneho podčiarknutia nového logotypu a tento prvok sa osvedčil aj vo vnútornom layoute. Nový dizajn veľmi intuitívne naviguje čitateľa po hlavných článkoch, doplnkových plôškach, populárnych zdravých radách alebo stálych rubrikách, pričom si zachováva sviežosť,“ povedal na margo redizajnu magazínu Senior brand banager vydavateľstva News and Media Holding Dodo Mikláš. Čítajte viac.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu