Vydavateľstvo Petit Press v prieskume zisťuje reakcie čitateľov na svoj Ranný brífing

Denný súhrn denníka SME zasielaný čitateľom na email sa v apríli 2021 zmenil na Ranný brífing a pribudli tiež nové newslettre.

Celkovo vtedy pribudlo až 6 nových newsletterov, ponuku bude redakcia postupne ešte rozširovať. Vizuálnu podobu novým newsletterom dala kreatívna dvojica Hej,ty!.

Vydavateľstvo aktuálne v ankete zisťuje preferencie čitateľov otázkami „Ako by ste celkovo ohodnotili Ranný brífing? Ako často čítate Ranný brífing? Čo vám najviac vyhovuje na Rannom brífingu? Čo si myslíte o dĺžke Ranného brífingu? Ako zvyčajne čítate Ranný brífing? Odporučili alebo preposlali ste niekedy Ranný brífing? Nakoľko súhlasíte s nasledujúcimi vyhláseniami o Rannom brífingu (Pomáha mi objavovať nové témy, Pomáha mi zorientovať sa v komplikovaných témach, Je to môj hlavný zdroj informácií), Čoho by malo byť v Rannom brífingu viac?“

„Radi by sme poznali váš názor na Ranný brífing denníka SME. Vaše odpovede sú anonymné a slúžia nám iba na interné účely. Ak nám chcete povedať niečo neanonymne, napíšte nám na newsletter@sme.sk. Vyplnenie dotazníka nezaberie ani 2 minúty,“ uviedlo v ankete vydavateľstvo.

Priemerná doba čítania newslettra Ranný brífing by mala byť podľa redakcie maximálne 10 minút. Inšpiráciou pre dizajn bol, podľa vyjadrení Dávida Tvrdoňa, newsletter The Morning of NY Times. Cielený bude na väčšinového čitateľa a správy doň vyberá človek mimo spravodajskej redakcie SME, čiže vyberá kriticky, budú to preto reálne najdôležitejšie správy dňa.

„Newslettre slúžia nielen médiám na posielanie dôležitých informácií alebo v čoraz väčšej miere aj celých článkov na e-mail. Ide o čím ďalej, tým populárnejšiu formu doručovania obsahu od médií pre čitateľov. Newsletter znamená doslova informačný spravodaj. Pojem je prebratý z anglického jazyka, ale používa sa aj u nás,“ uviedol Michal Deliman na blogu redakcie SME.

Otázky aktuálneho prieskumu:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu