Vydavateľsvo Ringier Axel Springer Slovakia sa rozhodlo ukončiť spoluprácu s agentúrou Art Production Agency, ktorá organizuje divácku anketu OTO – Osobnosť televíznej obrazovky.

Z ankety OTO sa za 16 rokov stala rešpektovaná značka. Obsahom tejto súťaže je udeľovanie cien osobnostiam televíznej obrazovky.

Vyhlasovateľom a garantom súťaže bolo vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia. S ukončením spolupráce s agentúrou APA končí i hlavné mediálne partnerstvo ankety s týždenníkom Život, ktorý patri pod toto vydavateľstvo.

Vydavateľstvo má v pláne realizovať novú divácku televíznu anketu pod vlastnou značkou.

„Posledných 15 rokov sme budovali značku OTO, ktorej ochranná známka nášmu vydavateľstvu nepatrila. Bola to zaujímavá skúsenosť, ale v súčasnosti sa už chceme sústrediť na budovanie a rozvoj výlučne vlastných projektov,“ povedal Milan Dubec, generálny riaditeľ vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia.

Milan Dubec zároveň poďakoval Jane Prágerovej z agentúry APA za dlhoročnú spoluprácu a vyjadril vďaku všetkým čitateľom a televíznym divákom, ktorí v minulosti poslali do ankety OTO svoje hlasy, uviedlo vydavateľstvo.

Finále posledného spoločne realizovaného ročníka ankety OTO sa uskutočnilo 12. marca 2016 > pozri

Podľa kuloárnych informácií to medzi agentúrou Art Production Agency (APA) a vydavateľstvom začalo škrípať pre iný projekt – mediálny golfový turnaj, keď si agentúra APA dala na Úrade priemyselného vlastníctva registrovať ochrannú známku na názov Mediálny golfový turnaj.

Práve vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia dlhé roky organizuje golfový turnaj pre ľudí z mediálnej brandže a showbiznisu pod názvom Media Golf Cup.

Z vyštudovanej hudobníčky, hlásateľky a moderátorky RTVS sa Jana Prágerová prepracovala na majiteľkou umeleckej agentúry APA.

Je autorkou projektu, majiteľkou licencie a organizátorkou súťaže OTO.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu