Výskum gemiusOvernight vyhral prestížnu cenu IAB EuropeAward, ktorú združenie IAB udeľuje inovatívnym výskumným riešeniam. Ocenený výskum gemiusOvernight, bude v priebehu roka 2017 zavedený v rámci AIMmonitora na Slovensku a aj v Netmonitore v Českej republike.

Gemius súťažil v kategórii Najlepšie internetové výskumné riešenia s tromi ďalšími spoločnosťami. Pre spoločnosť Gemius je to už druhé ocenenie od združenia IAB Europe, prvé získala za svoj výskum Behavioral Panel Synthesis (BSP) v roku 2015.

GemiusOvernight poskytuje kompletné výsledky merania návštevnosti vrátane socio-demografických údajov, ktoré sú dostupné už na druhý pracovný deň ráno.

„Súčasťou tohto výskumného riešenia je tiež Home&Work prístup – rozdelenie užívateľov, na tých, ktorí navštevujú internet z domu a z práce. To by malo viesť k ďalšiemu rozšíreniu znalosti o správaní internetových užívateľov,“ doplnila pre Masmediálne.info Izabela Urbanová, PR špecialistka spoločnosti Gemius pre Českú a Slovenskú republiku.

„Cena združenia IAB Europe je potvrdením faktu, že európsky trh oceňuje naše úsilie a zároveň je vyvrcholením našej niekoľkoročnej usilovnej práce. Posledné mesiace boli pre nás intenzívne aj preto, že sme zavádzali naše výskumné projekty v praxi: v marci sme spustili meranie multimediálneho obsahu v Poľsku a na Ukrajine a v máji sme vyhrali výberové konanie na dodávateľa auditu návštevnosti internetu v ČR, “ povedal PiotrEjdys, CEO spoločnosti Gemius.

Gemius je obchodno-poradenská spoločnosť poskytujúca dáta, riešenia a odporúčania v oblasti správy online reklamných kampaní, monitoringu a analýz internetových stránok či profilov internetových užívateľov.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu