APRSR-PROKOP 2013_banner_na_titulku

Asociácia PR Slovenskej republiky (APR SR) vyhlásila výsledky štvrtého ročníka súťaže PR projektov – PROKOP 2013, do ktorej sa prihlásilo 52 projektov zo 14 agentúr (8 členských agentúr APRSR a 6 nečlenských agentúr), od 4 klientov a 3 subjektov štátnej a verejnej správy.

Súťažné kategórie

Hlavné kategórie:

A.) Corporate Communications

1. miesto
Agentúra: Media & Communication Consulting
Projekt: KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA PRE SIL ZOCR SR V KAUZE „METANOL“
pre klienta Sekcia importérov liehovín pri Zväze obchodu a cestovného ruchu SR

2. miesto
Agentúra: SEESAME Communication Experts
Projekt: Nie som ovca (Kampaň za zachovanie plurality a slobody voľby
v zdravotnom poistení) pre klienta Union zdravotná poisťovňa, a.s.

3. miesto
Agentúra:  NEOPUBLIC PORTER NOVELLI
Projekt: V dobrom aj v zlom a ešte horšom pre klienta AVON Cosmetics

B.) Business to Business PR
Porota neudelila cenu


C.) Business to Consumer PR

1. miesto
Agentúra: PR Clinic, s.r.o.
Projekt:RYBNÍK – najbezpečnejšia obec na Slovensku pre klienta KOMUNÁLNA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group

2. miesto
Agentúra:  Dynamic Relations 2000
Projekt: Istota pre zdravý život pre klienta Medirex Group

3. miesto
Agentúra: SEESAME Communication Experts
Projekt: Ako digitálne PR zachránilo trhový podiel (Predajné čísla Imunoglukanu sa nám podarilo udržať za menej ako 40 000 eur ročne) pre klienta Pleuran, s.r.o.

D.) Community Relations

1. miesto
Agentúra: 1st CLASS AGENCY
Projekt: Deň finančnej gramotnosti pre klienta Partners Group SK

2. miesto
Agentúra:  Dynamic Relations 2000
Projekt: Pivobrana pre klienta  Asociácia malých nezávislých pivovarov Slovenska

3. miesto
Zadávateľ/klient: Slovak Telekom, a.s
Projekt: Láska slová nepotrebuje (podpora Nepočujúcich) – Medzinárodný týždeň Nepočujúcich


E.) Internal Communication
Žiaden projekt prihlásený.

Špeciálne kategórie:

A.) Best media placement

1. miesto
neudelené    

2. miesto
Agentúra: 1st CLASS AGENCY
Projekt: Zimná sezóna v Jasnej pre klienta TMR

3. miesto
Agentúra:  Dynamic Relations 2000
Projekt: Istota pre zdravý život pre klienta Medirex Group

B.) Digitálne PR

1. miesto
Agentúra: Creo/Young & Rubicam /Elite VML
Projekt: Zasadni na šéfovu stoličku
Klient: Telefónica Slovakia, a. s.

2. miesto
neudelené    

3. miesto
neudelené

C.) Regional Community Relations

1. miesto
Zadávateľ/klient: Bratislavský samosprávny kraj (BSK)
Projekt:  Piknik&Bike

2. miesto
Agentúra:  aPRimage
Projekt: MÁM ŤA RÁD, DUNAJSKÁ STREDA! pre klienta Mesto Dunajská Streda

3. miesto
neudelené

D.) Event PR

1. miesto
Agentúra: everyvent
Projekt:
Veselé zúbky 2012 pre klienta dm drogerie markt

2. miesto
Agentúra: INSTITUTE OF PROMOTION, s.r.o.
Projekt: Magio pláž 2012 pre klienta Slovak Telekom, a.s

3. miesto
Agentúra:  NEOPUBLIC PORTER NOVELLI
Projekt: Zažite kráľovský moment pre klienta Bongrain Slovensko


Čestné uznanie,
agentúre Made in Media, s.r.o.
za dlhoročnú organizáciu podujatia

Hovorca roka,
Made in Media Party
, ktoré neformálnym spôsobom pomáha integrovať novinársku a komunikačnú obec na Slovensku.

E.) Vládne a politické PR

1. miesto
Agentúra: Made in Media, s.r.o.
Projekt: Univerzita pre moderné Slovensko Pre klienta Ivan Mikloš

 

GRAND PRIX PROKOP 2013
neudelené

 

PR OSOBNOSŤ ROKA 2013
René Parák, Telefónica Slovakia, a.s.
za kontinuálne posilňovanie vplyvu PR v rámci komunikačného mixu firmy a jeho dôveru v efektívnosť public relations

 

 

Svetlana Waradzinová

www.aprsr.eu

REKLAMAadv.: