agentúra Zaraguza CZ a spoločnosť Nestlé sa teší so zisku ocenenia. Zaraguza získla celkovo tri, vrátane Grand Prix a stala sa Inovatívnou agentúrou (zdroj: Flemedia)

Jedenásty ročník prestížnej súťaže FLEMA Media Awards má svojich víťazov. Medzi najlepšími kampaňami sú aj tie z dielne slovenskej agentúry Starmedia Co., darilo sa aj českým pobočkám slovenských agentúr Triad a Zaraguza.

V tomto ročníku súťaže FLEMA Media Awards, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Čechách a na Slovensku,  boli úspešnejšie české kampane, no v konečnom dôsledku je ťažké takto jednoducho to špecifikovať, keďže víťazné kampane boli vo viacerých prípadoch, takpovediac, medzinárodné.

FLEMA Media Awards má celkovo osem súťažných kategórií, z toho šesť kategórií rozdelných podľa mediatypu (najlepšie využitie TV, najlepšie využitie tlače, najlepšie využite rádia, najlepšie využitie kinoreklamy, najlepšie využiie OOH a najlepšie využitie digitálných médií) a dve prierezové kategórie (najlepšia malá kampaň a najlepšia kampaň).

Celkovo môžeme zhodnotiť  Flema Media Awards 2016 ako úspešnú pre slovenský mediálny a reklamný svet, keďže Zaraguza CZ, ktorá získala najviac ocenení (celkom tri) vrátane ocenenia Grand Prix je pobočkou slovenskej agentúry Zaraguza. Po Zaraguze sa najviac darilo slovenskej Starmedii Co., za ňou nasleduje český Triad CZ, ktorý je pobočkou slovenskej agentúry Triad.

Prečítajte si > Najviac shortlistov Flema Media Awards získala slovenská Starmedia. V hre sú ale aj české dcéry Triadu, JANDL a Zaraguzy

Slovenské víťazstvá

Slovenská Starmedia Co., si odniesla prvenstvo v kategórii Najlepšie využitie TV s kampaňou Zlatý Bažant – Predpoveď počasia, akú nikto nečakal, okrem toho si odniesla druhé miesto v kategórii Inovatívna agentúra. Spoločnosť Heineken Slovensko si odniesla cenné tretie miesto v prierezovej kategórii Inovatívny zadávateľ.

Víťazstva českých pobočiek slovenských agentúr

Zaraguza CZ (pobočka slovenskej agentúry Zaraguza) získala víťazstvo v kategórii Najlepšie využitie digitálných médií s kampaňou Studentská pečeť – Čokoláda hraje, s touto kampaňou získala aj cenu Najlepšia malá kampaň a cenu Grand Prix a celkovo sa stala víťazom v prelomovej kategórii Inovatívna agentúra.

Pozrite si microsite kampane > www.cokoladahraje.cz

Triad CZ (česká pobočka slovenskej agentúry Triad) si odniesla víťazstvo v kategórii Najlepšie využitie rádia s kampaňou Gambrinus –  Tuten den všichni sem a v prelomovej kategórii Inovatívna agentúra sa umiestnila na treťom mieste.

Celkový prehľad víťazov vo všetkých súťažných kategóriách

Víťaz kategórie Najlepšie využitie TV

Zlatý Bažant – Predpoveď počasia, akú nikto nečakal! ǀ Starmedia Co. / Heineken Slovensko (SK)

obr-1-zlaty-bazant-predpoved-pocasia-aku-nikto-necakal-%c7%80starmedia-co

Víťaz kategórie Najlepšie využitie tlače

Avon – První zasaditelný inzerát ǀ Starcom Mediavest Group / Avon Česká Republika (CZ- SK)

 

Víťaz kategórie Najlepšie využitie rádia

Gambrinus – Tuten den všichni sem ǀ TRIAD Advertising CZ / Plzeňský Prazdroj (CZ)

Vypočujte si sprievodnú skladbu video spotu, ktorá bola použitá i v rádiovom spote:


Víťaz kategórie Najlepšie využitie OOH

Raiffeisenbank –  Náchod v Bublině ǀ  ZenithOptimedia Group/ Raiffeisenbank (CZ)

Víťaz kategórie Najlepšie využitie kinoreklamy

Cena nebola udelená

Víťaz kategórie Najlepšie využitie digitálných médií

Studentská pečeť – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)

(spot viď. hore)
obr-267-zaraguza-cz-studentska-pecet-cokolada-hraje

Najlepšia kampaň

Víťazom sa stala in-house kampaň z dielne Plzeňského Prazdroja – Gambrinus – Patron ǀ Plzeňský Prazdroj / Plzeňský Prazdroj (CZ)


.

Najlepšia malá kampaň

Víťazom sa stala Studentská pečeť – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)

(spot.viď. hore)

obr-267-zaraguza-cz-studentska-pecet-cokolada-hraje

Grand Prix

Grand Prix je cena, ktorá  sa udeľuje víťazovi kategórie, ktorý v prvom kole hodnotenia získal od porotcov najviac bodov. Túto cenu získala agentúra Zaraguza CZ s kampaňou pre Nestlé Studentská pečeť – čokoláda hraje.

 

Inovativny zadávateľ

  1. miesto – Nestlé Česko/Slovensko
  2. miesto – Plzeňský Prazdroj
  3. miesto – Heineken Slovensko

Inovatívna agentúra

  1. miesto – ZARAGUZA CZ
  2. miesto – Starmedia Co.
  3. miesto – TRIAD Advertising CZ

Všetky ocenené práce pozri > Flema Media Awards 2016

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu