Zlatý klinec je súťaž o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku a je organizovaná už od roku 1994.  Porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov Art Directors Clubu a dopĺňajú ich zahraniční českí porotcovia. Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita, inovatívnosť kreativity reklamy a kvalita jej realizácie.

Vyhlasovateľom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, s. r. o., a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director’s Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie.

Ocenenia Zlatý, strieborný a bronzový klinec boli udelené v kategóriách: Print a Poster, Out of home, Film, Rádio, Interactive and online, Techniques, Media, Kreativita v PR, Events, Kampaň, Grand Prix, Art Prix, Ocenenia Véčko – Agentúra večera.

Pozrite si víťazov v kategórii Events.

kategória Events

Zlatý klinec nebol udelený.

Strieborný klinec 2015

Public events (event pre verejnosť, napr. road show, community programs)

Wiktor Leo Burnett

za prácu: Hudba vs. Burza | klient: J&T Banka

Creative Director: Štefan Andrejco
Copywriter: Martin Keder, Vladimír Lefík, Andrej Hlavačka
Programátor: Andrej Hlavačka, Digita.sk
Art Director: Štefan Andrejco, Balasz Szarka, Akasha Visualstation
Režisér: Akasha Visualstation
Hudba: Dalibor Kocian / Stroon
Produkčná spoločnosť: Leopard Production

Stručná charakteristika slovami agentúry: Aby sme tému investícií predstavili aj úplným laikom, vytvorili sme projekt Hudba vs burza. Indexovú linku Dow Jones indexu sme naprogramovali tak, aby každý výkyv na finančnej burze prehrala ako melódiu. Vzniklo hudobné dielo, ktorého melódiu netvoria noty, ale viac ako 30 000 burzových dát.

Použité médiá:
Web www.hudbaburza.sk
Pozývacia kampaň na event (TV, OOH, POS)


Strieborný klinec 2015

Private events do 300 pozvaných (uzavretý event na pozvánku)

Brand Advertising

za prácu: Orange LOW-TECH CUP | klient: Orange SK

Creative Director: Vojtech Kubek
Režisér: Vojtech Kubek
Kamera: Lucia Halmová
Strih: Lucia Halmová

Stručná charakteristika slovami agentúry: Miesto obvyklého piva, chlebíčkov a rokovej kapely sme pre IT oddelenie spoločnosti Orange, kde ľudia denno denne pracujú s tými najmodernejšími technológiami, pripravili niečo špeciálne. Podujatie s ľahko provokatívnym názvom Orange LOW-TECH CUP. Koncept sme podporili už v pozývacom procese. Každá pozvánka obsahovala elektrosúčiastku s odkazom: “toto by sa Ti mohlo hodiť”.

200 ľudí bolo pri registrácii náhodne rozdelení do tímov. Počas večera absolvovali viacero úloh, za ktoré získavali fiktívne peniaze. Tie neskôr využili na kúpu komponentov, z ktorých bolo potrebné vyrobiť robotov. Základ každého robota tvorila obyčajná kefka. IT profíci tak boli postavení pred technologicky odľahčenú a hravú úlohu. Vyvrcholením boli preteky kefkových robotov. Spojenie technického premýšľania, kreatívnej hravosti a súťaživosti tímového ducha dopadlo výborne a teambuilding prekonal všetky očakávania.

Bronzový klinec 2015

Public events (event pre verejnosť, napr. road show, community programs)

CREATIVE PRO

za prácu: Office2Go | klient: Microsoft Slovakia

Creative Director: Jozef Jenčo
Copywriter: Vojtech Koleják
Art Director: Milan Stolár
Režisér: Vojtech Koleják
Vedúci produkcie: Martin Pecho
Produkčná spoločnosť: CREATIVE PRO

Stručná charakteristika slovami agentúry: Netradičná B2B kampaň Office2Go pre klienta Microsoft Slovakia vznikla na základe potreby zvýšiť poznateľnosť kancelárskeho balíka Office 365 a zároveň motivovať k aktivácii trial verzie produktu.

Hybnou silou kreativity kampane sa stala výhoda balíka Office 365 v jeho mobilite a podopory tímovej spolupráce.

Kreatívna idea – že väčšina „kreatívcov“ začína svoj deň so šálkou kávy, či s kávou brainstrormuje kedykoľvek a kdekoľvek – sa tak originálne pretavuje v prvú slovenskú B2B LIVE roadshow s názvom Office2Go.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu