Televízia JOJ odvysielala v sobotu 16. novembra 2013 filmovú premiéru Piráti Karibiku: V neznámych vodách, ktorá zabezpečila hlavnému kanálu vyšší podiel (26,1%) v porovnaní s konkurenčnou reality show a stala sa jednotkou vo svojom vysielacom čase.

Premiéru si pozreli najmä mladí muži 15 – 24 s podielom 42,0% a muži vo vekovej kategórii 35 – 44 (30,3%).  Najúspešnejšia bola v Žilinskom kraji s podielom 30,6%, Prešovskom (30.5%) a Nitrianskom kraji (27,1%). Pri obrazovkách sedeli aj diváci vo veľkých mestách (obciach nad 50 tisíc obyvateľov) v cieľovej skupine 12 – 54 (28,8%).

Reality šou Vyvolení: Dom snov bola v sobotu jednotkou vo svojom vysielacom čase s podielom 22,7%. To, ako sa darí amatérskym stavbárom najviac zaujímalo mladých mužov 15 – 24 (podiel 37,1%) a ženy vo vekovej kategórii 25 – 34 (29,7%). Sledovanosť reality šou v Banskobystrickom kraji dosiahla podiel 31,0%, v Bratislavskom 27,9% a v Trenčianskom kraji podiel 25,5%.

V nedeľu 17. novembra 2013 vysielala TV JOJ posledné kastingové kolo štvrtej série šou Česko Slovensko má talent. S ratingom 11,7% a podielom 30,8% bola šou nedeľňajším trhovým lídrom mimo spravodajstva. Talenty v divadle sledovali najmä  mladí muži 15 – 24 s podielom 33,8%, mladé ženy 15 – 24 (43,9%) i ženy v cieľovej skupine 25 – 34 (32,2%). Náročné rozhodovanie poroty a ich výber deviatich ďalších semifinalistov si pozreli takmer všetky kraje, vyhrali v Prešovskom kraji (45,7%), Žilinskom kraji (37,8%) aj v najbonitnejšom Bratislavskom kraji (30,0%).

Nočnú šou Česko Slovensko má talent – Cesta do semifinále nahradil uplynulú nedeľu zostrih toho najvtipnejšieho, čo táto šou priniesla za štyri roky. Jednotkou sa stala s ratingom 6,6% a podielom 30,0%. Pán Pátrovič a ďalšie nezabudnuteľné bizarné talenty tejto šou udržali pri televíznych obrazovkách najmä ženy v cieľových skupinách 15 – 24 (45,8%) a 25 – 34 (35,7%). Víťazmi sa stali v Prešovskom kraji (42,4%), Žilinskom (41,9%) a Banskobystrickom kraji (podiel 29,3%).   

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj dát: PMT

Zdroj: PR TV JOJ

REKLAMAadv.: