Spoločnosť Heineken Slovensko ku koncu roka 2016 požiadala na Úrade priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na názov a logo Lišiak zo sadu sajder.

Spoločnosť žiada o udelenie ochrannej známky vo viacerých kategóriách, napríklad pre „Pivo; nealkoholický jablkový mušt; pivové koktaily; nealkoholický cider; sladové pivo; pivná mladinka; nealkoholické pivo; nízkoalkoholické pivo; pivá s ovocnou príchuťou; miešané nápoje z piva; jablčné mušty (alkoholické); hruškový mušt (alkoholický)…“ a ďalšie.

Internetovú doménu www.lisiakzosadu.sk si registrovala 5. decembra 2016 reklamná agentúra Apple Pie.

Aktualizované: „Heineken je so značkou Strongbow líder kategórie ciderov na Slovensku, čo dokazuje 85% podielom na retailovom trhu. V tejto chvíli preto prirodzene skúmame možnosti rozvoja tejto kategórie a pripravujeme novinky aj v tomto segmente. Spoločnosť HEINEKEN má ako celosvetový líder v kategórii viacero úspešných značiek, ktoré dnes prichádzajú do úvahy. Momentálne sme však iba v štádiu skúmania a analyzovania a bolo by preto predčasné hovoriť bližšie k detailom uvedenia,“ povedal pre MediaWatch.Dog Ronald Lupták, Group Brand Manager HEINEKEN Slovensko.

Pozrite si logo novej značky:

logo-lisiak-zo-sadu-sajder

REKLAMAadv.:

1 komentár

  1. Nie je to slovenský Cíder, patrí pod portfólio haineken, vyrába sa v Belgicku a Irsku poznal som ho dávno predtým ako prišiel aj k nám na Slovensko pod menom Orchard Tieves sa predáva v zahraničí meno má zmenené ako marketingový trik aby sa dobre predával. Má podobnú chuť ako Bulmers je to polosuchý Cíder, u nás sa predáva ako sladký

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu