Ilustračná foto: pixabay.com

Nový portál prináša informácie o potravinách a maloobchode. Venovať sa bude novinkám o potravinových sieťach, módnych značkách, obchodných centrách či potravinách. Bude prinášať aj spotrebiteľské testy, príbehy značiek i kuriozity z trhu.

V portáli Igelitka.com vzniká konkurencia pre zabehnutý portál Reťazce.sk, ktorý vznikol už v roku 2009 a vedie ho Radoslav Augustín.

Nový portál vedie Tatiana Jurašková a chce sa vo väčšej miere sústrediť na potraviny, nie na informácie o fastfoodových sieťach, kaviarňach, či reštauráciách. „Rada by vytvorila miesto, kde si ľudia nájdu aktuálne a zároveň zaujímavé informácie o obchode,“ povedala.

„Hoci myšlienku na Igelitku sme mali v hlave už dlhú dobu, je to nový projekt, ktorý odštartoval v apríli. Vidíme na mediálnom trhu veľký dopyt po spotrebiteľských témach, preto sme sa rozhodli ľuďom prinášať informácie o tom, čo nakupujú a čo jedia,“ povedala pre mediawatch.dog! Tatiana Jurašková z portálu Igelitka.com.

„Igelitka je pre ľudí, ktorí nakupujú a zároveň sa zaujímajú o to, čo a kde si vkladajú do košíka. Zaujímajú sa odkiaľ potraviny i ďalšie produkty do obchodov prichádzajú, kto a ako ich vyrába a predáva. Práve preto vznikla Igelitka,“ dodala Jurašková.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu