zdroj foto: LÁV (koláž: MediaWatch.Dog)

Nový magazín vznikal deväť mesiacov a prinesie inšpirácie zo sveta zdravého životného štýlu a rozhovory so zaujímavými osobnosťami. Obsah nového magazínu budú tvoriť tri hlavné časti, ktoré tvoria i tagline loga LÁV – Body, Love a Soul. Magazín LÁV bude vychádzať ako štvrťročník na 96 stranách v tlačenom náklade 5 tisíc kusov.

„Magazín nejde po povrchu, nesnaží sa zaujať výraznou grafikou alebo preretušovanými fotkami. Celý layout je v modernom minimalistickom štýle, na matnom bielom papieri, vďaka čomu pôsobí nadčasovo a čitatelia si ho môžu ponechať ako súčasť interiéru či archivovať spolu s ďalšími vydaniami. Grafický dizajn vnútra časopisu vytvorila Ambra. Finálny názov LÁV vytvorilo kreatívne duo, Rose&Hill, Lili Weiss a Tony Hill, ktorí k nemu tiež navrhli logo, tagline a dizajn titulnej strany,“ prezradil v rozhovore pre MediaWatch.Dog riaditeľ vydavateľstva Be Well Media Radomír Brhlík.

Aká bola idea pre vznik magazínu LÁV? Čo vzniku predchádzalo?

Magazín LÁV reaguje na súčasnú dobu. Spoločnosť a človek ako individualita sa snaží žiť zdravšie, efektívnejšie, hodnotnejšie, jednoducho lepšie. Čím ďalej tým viac Slovákov sa začalo zamýšľať nad súčasným spôsobom života a vyjadrovať svoj názor. Ľudia sú viac pozornejší voči sebe i druhým. Záleží im na tom, v akom prostredí žijú, s akými ľuďmi sa stretávajú, čo jedia, kde a čo nakupujú. Vznikajú nové koncepty služieb, reštaurácie a obchody, ktoré berú ohľad na prírodu a človeka. A na tento trend reagujú aj veľké medzinárodné značky.

ukazka-stran-lav-20-21
ukážka strán (zdroj: LÁV)

Kto sa podieľal na vzniku? Kto tvorí redakciu?

S myšlienkou vydať magazín tohto zamerania som sa pohrával tri roky, počas ktorých som žil v zahraničí. K jeho vzniku však boli potrebné určité udalosti a správny čas. Magazín LÁV aktívne vznikal posledných deväť mesiacov. Finálny názov vytvorilo kreatívne duo, Rose&Hill, Lili Weiss a Tony Hill, ktorí k nemu tiež navrhli logo, tagline a dizajn titulnej strany.

Na jeho obsahu sa pod mojim vedením podieľajú Alexandra Tinková /predtým Sme, Miau, vlastná knižná tvorba/, Zuzana Greizingerová /predtým LA FEMME/ a Michaela Fuleková /Milliard Sun/. Svojimi článkami prispeli aj Adela Banášová a ďalší spolupracovníci. Fotografickú stránku pokrývajú najmä skúsení fotografi Andrea Zvadová, Tomáš Thurzo a nový talent Vanda Samardžijová.

obalka-prveho-cisla-lav-08-10-2016
obálka prvého vydania (zdroj: LÁV)

Ako bude členený obsah? Na aké témy sa chcete zamerať?

Skladbu magazínu tvoria tri hlavné časti, o ktorých vypovedá aj tagline loga – Body, Love, Soul. Rubrika Body pokrýva témy týkajúce sa rozvoja fyzickej stránky – wellness, spa, joga a fit, cestovanie, kozmetika a zdravá strava. Love sa zameriava na vzťahy. Vzťah k sebe a druhým, vzťah k umeniu, dizajnu a veciam, ktoré napĺňajú a tešia naše srdcia. Tretia časť – Soul pomáha naplno rozvíjať dušu človeka. Preto obsahuje témy z oblasti psychológie, osobnostného rozvoja, koučing a biznis.

Magazín vychádza ako print, v akom formáte, rozsahu strán, náklade? Kto robil grafiku, layout design? Ako vznikal vizuálny koncept? Z čoho vychádza?

Magazín LÁV vychádza v printovej verzii ako štvrťročník vo formáte 210 x 270mm o rozsahu 96 strán pri náklade 5 tisíc ks. Obsah sa priebežne preklápa na stránku lav.sk, ktorá okrem článkov z časopisu ponúka aj vlastný samostatný obsah.

ukazka-stran-lav-22-25
ukážka strán (zdroj: LÁV)

Distribúcia je zameraná prevažne na nákupné centrá na Slovensku a špeciálne miesta, ktoré sú prepojené s ideou magazínu – conceptstory, spa, joginské centrá či zdravé reštaurácie a obchody. Na podobne zameraných miestach je magazín LÁV v ponuke aj v Prahe.

Vizuálny koncept magazínu odzrkadľuje jeho zameranie. Nejde po povrchu, nesnaží sa zaujať výraznou grafikou alebo preretušovanými fotkami. Celý layout je v modernom minimalistickom štýle, na matnom bielom papieri, vďaka čomu pôsobí nadčasovo a čitatelia si ho môžu ponechať ako súčasť interiéru či archivovať spolu s ďalšími vydaniami. Grafický dizajn vnútra časopisu vytvorila Ambra.

ukazka-stran-lav-26-29
ukážka strán (zdroj: LÁV)

Z obsahového hľadiska sa redakcia snaží vyhýbať negatívnym či „zaručeným“ informáciám. Naopak prináša články, rozhovory či spracované témy s inšpirujúcimi ľuďmi – spisovateľmi, motivátormi, koučmi a inými. Prvé vydanie magazínu LÁV obohatili napríklad populárna česká spisovateľka a autorka desiatok kníh Zdeňka Jordánová, spoluautorka neopakovateľného fenoménu Secret Marie Diamond, svetový motivátor a odborný biznis konzultant Brian Tracy či autorka bestselleru Cesta Brandon Bays. Každé vydanie je zamerané na hlavnú tému čísla, ktorá sa dotýka ľudí v každej sfére života.

Plánujete aj nejakú uvádzaciu kampaň? Aký bude mať timing, aké mediatypy použije?

Magazín LÁV komunikuje a bude komunikovať najmä prostredníctvom sociálnych médií, svojej webovej stránky lav.sk a silných komunít, s ktorými spolupracuje.

Jeho uvedeniu na trh predchádzalo zdieľanie troch videí. Prvé dve boli teasrové, tretie prezradilo hlavnú pointu kampane. Našim cieľom bolo LÁV vizuálne a najmä pocitovo zadefinovať. Videá okrem toho nadväzujú aj na hlavnú tému prvého čísla, prepojenú s názvom magazínu, ktorou je Láska. Sériu videí vytvorila mladá talentovaná slovenská režisérka Lucia Halmová /film Under my spell/.

„LÁV je nie len magazín, je to projekt, ktorý sa bude postupne vyvíjať. Za jeho vznikom stojí mnoho ochotných ľudí zo Slovenska a zahraničia, ktorým patrí veľká vďaka. Vďaka Rose&Hill, Lili Weiss and Tony Hill, Saskia Žáková, Ambra, Lucia Halmová, Alexandra Tinková, Zuzana Greizingerová, Adela Banášová, Michaela Fuleková, Andrea Zvadová, Tomáš Thurzo, Vanda Samardžijová, Juraj Griger, Natália Pažická, Exit MM, Nina Ford, Ľubica Kapustová, Patrícia Kvasňovská, Iveta Holešová, Zdeňka Jordánová, Jana Yar, redigovanie s.r.o, Helena Kohútová, Peter Betyár, Eva Mozolová, Andrea Boháčová a ďalším,“ dodal Radomír Brhlík.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu