Spoločnosť Walmark len nedávno uviedla na trh novinku vo svojom portfóliu – značku ženského intímneho zdravia. Značka Idelyn Beliema sa v novej reklamnej kampani pýta žien, ako nazývajú svoju vagínu.

Cieľom kampane je nájsť meno, ktoré si ženy samé zvolia a prelomiť tak ostych a tabu, ktoré je so ženskou intimitou spojené. Kampaň používa na sociálnych sieťach hasthag #FindTheName.

Hlavným motívom kampane je virálne video, ktoré ženy vyzýva, aby za mená hlasovali na špeciálnej microsite FindTheName.eu. PR aktivity na Slovensku zastrešuje agentúra Black Apple.

„Pomocou kampane chceme v prvom rade otvoriť diskusiu na túto chúlostivú tému a pomôcť tak ženám otvorene hovoriť aj o ich intimite. Žijeme v 21. storočí – nie je dôvod prečo by to malo byť tabu! Ide predsa o naše telo, a teda aj o naše zdravie,“ povedala Barbora Martincová, Category Marketing Manager značky Idelyn Beliema zo spoločnosti Walmark.

Kampaň odštartovala 2. februára a aké meno si zvolia ženy na Slovensku sa dozvieme ku koncu februára, kedy kampaň končí.

„Autorom kampane je maďarská pobočka siete McCann. Kampaň aktuálne beží na Slovensku a v Českej republike, budúci týždeň bude spustená aj v Bulharsku, “ doplnila pre Masmediálne.info Ľubica Škorvaneková z agentúry Black Apple.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu