Kampaň je z dielne reklamnej agentúry Creative Department a komunikuje súťaž o peňažné výhry v hodnote 2 500 eur a vecné ceny. Má motivovať návštevníkov, aby viac používali inzertný web skupiny Azet.sk.

Súčasťou kampane, ktorá prebieha od začiatku novembra do 20. decembra je 20-sekundový spot, printy a aj online kampaň.

Kampaň komunikuje súťaž, ktorou chce Azet motivovať užívateľov k väčšej frekvencii používania ich inzertného webu Bazar.sk.

Ak návštevník pridá čo i len jeden nový inzerát, bude automaticky zaradený do súťaže o výhry. Žrebovanie prebieha každý týždeň.

„Na posilnenie hlavného posolstva súťaže sme vytvorili TV spot. Dôraz je, samozrejme, kladený na prebiehajú súťaž, ktorá má v spote dominantnú pozíciu,” povedala Ivana Špotáková, PR manažér pre spoločnosť Azet.sk.

vizuál printu kampane (zdroj. Skupina Azet.sk)
vizuál printu kampane (zdroj. Skupina Azet.sk)

Spotrebiteľské súťaže majú v skupine Azet (pod ktorú web Bazar.sk patrí) u používateľov veľký ohlas, preto Azet pre Bazar.sk spustí ku koncu novembra ďalšiu súťaž, opäť o vecné ceny. Tá bude prebiehať ale až do Vianoc.

O Bazar.sk

Bazar.sk patrí medzi top inzertné weby. Poskytuje priestor a príjemné používateľské rozhranie pre predávajúcich aj kupujúcich. Aktuálne je na Bazar.sk vyše 920 000 inzerátov. Inzertná webová stránka Bazar.sk je dostupná na všetkých typoch zariadení prostredníctvom mobilnej verzie, plnej verzie pre desktop a zároveň ako mobilná aplikácia pre platformy Android a iOS.

Návštevnosť webu Bazar.sk bola v mesiaci október 697 172 unikátnych čitateľov, podľa výskumu AIMmonitor.

Skupina Azet.sk je jednotkou v dennej a mesačnej návštevnosti slovenského internetu. Denne služby prevádzkovateľa Azet.sk využije v priemere viac ako 959 408 reálnych užívateľov, mesačne viac ako 3 259 000 užívateľov. Súčasťou skupiny Azet.sk je aj komunitný portál pre mladých Pokec.sk.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu