repro foto: case study Wiktor Leo Burnett

Poštová banka si odniesla cenu Európskej asociácie internej komunikácie FEIEA Grand Prix 2019 v kategórii Best Change Communication Strategy za zrušenie Dress Code.

Na výročnej súťažnej prehliadke zabodovala medzi TOP projektmi internej komunikácie firiem z celej Európy. Včerajší večer banke a agentúre priniesol aj bronz na EPICA AWARDS 2019 v Amsterdame.

26. ročník medzinárodnej FEIEA Grand Prix 2019 sa konal vo štvrtok, 21. novembra, v Zürichu. Z každej kategórie sa do užšieho výberu dostane vždy maximálne 5 najlepších prác.

Na shortlist sa tento rok prebojovala aj Poštová banka, a to hneď s dvoma projektmi. Spomedzi piatich európskych krajín sa napokon stala víťazom v kategórii Best Change Communication Strategy.

„Odborná porota rozhodla o tom, že sme spoločnosťou, ktorá najlepšie komunikovala zmenu firemnej kultúry, konkrétne zrušenie Dress Code. Za úspech sme považovali už aj ocenenie na národnej úrovni súťaže – AICO Grand Prix, ktoré bolo vstupenkou do európskeho finálne FEIEA Grand Prix. Obstáť v tak silnej konkurencii je pre nás veľkými úspechom a potvrdením, že ľudia z internej komunikácie Poštovej banky pracujú na projektoch, ktoré majú zmysel a robia tak na špičkovej európskej úrovni,“ hovorí vedúca oddelia internej a externej komunikácie Poštovej banky Jana Jarošová.

„Ďakujem celému tímu odboru komunikácie a PR, ktorý sa podieľal na vzniku a realizácii myšlienky zrušenia formálneho oblečenia. Veľkú vďaku však adresujem aj vedeniu banky, ktoré nás v tomto kroku maximálne podporilo,“ doplnila Jana Jarošová.

Práca Dress Release bola vo štvrtok 21. novembra ocenená aj bronzom na EPICA AWARDS 2019 v Amsterdame, na svetovej súťaži, kde ceny za kreativitu v reklame udeľujú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame.

Poštová banka, ako prvá finančná inštitúcia na Slovensku, zrušila Dress Code na svojej centrále ešte v apríli tohto roku s presvedčením, že úspech firmy nestojí na kravatách a lodičkách.

Na odkomunikovanie tejto novinky si zvolila netradičný nosič – bielu košeľu s potlačou správy o zrušení Dress Code.

Tú si v deň oficiálnej rozlúčky s biznis oblečením oblieklo celé vedenie firmy. Generálny riaditeľ, odetý do tlačovej správy, oznámil zamestnancom radostnú novinu na internom evente „Kafé s Andrejom Zaťkom“. Revolučná novinka na inovatívnom nosiči sa následne dostala aj k novinárom:

Takmer všetci zamestnanci prijali voľnosť v obliekaní s nadšením. V prieskume sa vyjadrili, že sa vďaka neformálnemu oblečeniu cítia pohodlnejšie, sú efektívnejší a prispelo to aj k priateľskejšej atmosfére na jednotlivých oddeleniach.

„Zbohom dress code“ je iba jeden z mnohých krásnych projektov, ktorý sme tento rok zrealizovali a vďaka ktorému sa naši kolegovia cítia v práci príjemnejšie a spokojnejšie,“ hodnotí Jana Jarošová.

O jeho význame, prínose pre zamestnancov i samotnú banku, ako aj o inšpiratívnom rozmere pre ostatné spoločnosti svedčí aj víťazstvo v súťaži HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2019, kde sa projekt ´Zbohom Dress code´ stal víťazom v kategórii Interná komunikácia.

Zabodoval aj na Zlatom klinci 2019, odkiaľ si odniesol dve bronzové ocenenia – za kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov a za kreativitu v PR kampani.

„Som vďačný kolegom za tento nápad a hlavne za to, že sa im podarilo presvedčiť ma, aby nezostal iba na papieri. Výborná práca! Všetkým sa nám chodí v teniskách do práce lepšie,“ konštatuje generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko.

Na súťaži Epica Awards bodovala zo slovenských agentúr i reklamná agentúra Triad, ktorá získala strieborné ocenenie pre svojho klienta O2 za kampaň Tváre Slobody.

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu