repro foto: WLB/Youtube

Po tom čo agentúra Wiktor Leo Burnett uspela na tohtoročnom Zlatom klinci 2019, kde získala za prácu v kategórii Audio reklama strieborné ocenenie, má možnosť si zasúťažiť o tie najvyššie priečky v rámci medzinárodnej súťaže Cresta International Advertising Awards, kde boli Hokejové uspávanky zaradená na shortlist a súťažia vo finále v kategórii Radio.

„MS juniorov sa aj tento rok hrali počas vianočných sviatkov, navyše kvôli časovému posunu v noci. Aby si ľudia cez deň oddýchli od náročných prác a boli tak v noci fit na sledovanie hokeja, rozhodli sme sa ich uspávať. Známe slovenské uspávanky sme pretvorili na nové, hokejové a fanúšikom ich púšťali v každý hrací deň šampionátu v reklamných brejkoch ale aj v jeho playliste. Moderátori každý hrací deň našej reprezentácie upozornili fanúšikov na dôležitosť odpočinku pred našim nočným zápasom a pustili im plnú, minútovú verzie uspávanky, nahratej Katkou Koščovou,“ uviedla agentúra stručnú charakteristiku k audio reklame v prihláške na Zlatý klinec 2019.

Vizitka kampane:

Creative Director: Peter Kačenka, Štefan Andrejco
Copywriter: Richard Hanzlík, Kristína Pavlendová
Hudba: Vlado Bajko Bajnóci, Katarína Koščová, Daniel Špiner

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu